کد خبر:15880
پ

نکته ویژه ای که بازی استقلال و گل گهر را حساسترین بازی نیم فصل می کند

از هفته نهم لیگ برتر، چهارشنبه ده دی بازی استقلال و گل گهر سیرجان برگزار خواهد شد و به همین مناسبت پوستر جالبی از تقابل امیر قلعه نویی و شاگردش محمود فکری که در این فصل سرمربی استقلال است، منتشر شد.   نکته ویژه ای که بازی استقلال و گل گهر را حساسترین بازی نیم […]

از هفته نهم لیگ برتر، چهارشنبه ده دی بازی استقلال و گل گهر سیرجان برگزار خواهد شد و به همین مناسبت پوستر جالبی از تقابل امیر قلعه نویی و شاگردش محمود فکری که در این فصل سرمربی استقلال است، منتشر شد.

 

نکته ویژه ای که بازی استقلال و گل گهر را حساسترین بازی نیم فصل می کند

نکته ویژه ای که بازی استقلال و گل گهر را حساسترین بازی نیم فصل می کند

3 امتیاز این جدال 6 امتیازی برای هر دو مربی حساس و حیاتی به نظر می رسد چرا که استقلال با برد در این دیدار به صدر جدول صعود می کند و فشار روانی از روی محمود فکری کنار خواهد رفت و در طرف مقابل امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر که تیمش را برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی در فصل بیستم بسته، بعد از نتایج سینوسی چند هفته اخیرش و ادامه حضور در صدر جدول به این 3 امتیاز نیاز مبرم دارد.

اما نکته ویژه ای که بر حساسیت این بازی افزوده، زمزمه های بازگشت فتح اله زاده به استقلال همراه با قلعه نویی در فصل آینذه با دولت جدید است که تقابل فکری و قلعه نویی را داغ تر از یک بازی معمولی کرده؛ حساسبتی حتی داغتر از تقابل فکری و نکونام!

با توجه به حساسیت بالای این بازی به نظر می رسد کمیته داوران می بایست بهترین داورش را برای این دیدار انتخاب کند چرا که هرگونه اشتباه داوری در این دیدار، جنجال زیادی را به وجود خواهد آورد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید