کد خبر:21099
پ

نکته منفی بازی پرسپولیس و سایپا که دیده نشد | بازگشت ضعیف کنعانی زادگان

تیم وتبال پرسپولیس در حالی بازی روز گذشته خود مقابل سایپا را با نتیجه  1 بر 0 به پایان رساند که یک تغییر نسبت به بازیهای قبل در ترکیب این تیم شاهد بودیم. نیمکت نشینی کمال کامیابی نیا در روز بازگشت کنعانی زادگان به خط دفاع پرسپولیس نزدیک بود برای این تیم گران تمام شود. […]

تیم وتبال پرسپولیس در حالی بازی روز گذشته خود مقابل سایپا را با نتیجه  1 بر 0 به پایان رساند که یک تغییر نسبت به بازیهای قبل در ترکیب این تیم شاهد بودیم. نیمکت نشینی کمال کامیابی نیا در روز بازگشت کنعانی زادگان به خط دفاع پرسپولیس نزدیک بود برای این تیم گران تمام شود.

 

نکته منفی بازی پرسپولیس و سایپا که دیده نشد | بازگشت ضعیف کنعانی زادگان

نکته منفی بازی پرسپولیس و سایپا که دیده نشد | بازگشت ضعیف کنعانی زادگان

پرسپولیس در حالی چند بازی اخیر خود را بدون کنعانی زادگان پشت سر گذاشت که عملکرد کمال کامیابی نیا در پست داع میانی تحسین برانگیز بود. به طوری که در بازیهای اخیر خط حمله حریفان به ندرت اجازه نفوذ و خلق موقعیت روی دروازه پرسپولیس را پیدا می کردند اما در روزی که کنعانی زادگان پس از هفته ها مصدومیت به ترکیب اصلی پرسپولیس بازگشته بود، خوش شانسی پرسپولیس باعث شد تا ضعف پرسپولیس در لب دفاع به چشم نیاید.

کادر فنی سایپا که به درستی کنعانی زادگان را به عنوان هدف حملات سایپا انتخاب کرده بود، بسیاری از توپ ها را به پشت او ارسال می کرد و در این بازی در چند صحنه شاهد موقعیت سازی خطرناک بازیکنان سایپا با استفاده از این حربه بودیم که اگر خوش شانسی پرسپولیس در دقایق ابتدایی نبود، در همان دقایق اول بازی به واسطه اشتباه کنعانی زادگان، دروازه پرسپولیس باز شده بود.

نکته دیگری که این ادعا را بیشتر معتبر می کند اینکه تا قبل از مصدومیت کنعانی زادگان، پرسپولیس روند نتیجه گیری خوبی را تجربه نمی کرد اما پس از مصدومیت او و جایگزینی کامیابی نیا در خط دفاع، شاهد بردهای سریالی پرسپولیس بوده ایم.

تنها در یک بازی که هم سید جلال حسینی و هم کنعانی زادگان حضور نداشتند، پرسپولیس طعم شکست در این فصل را چشید که البته قابل انتظار هم بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید