کد خبر:1658
پ

نکات مهم آپدیت جدید گوگل | از سقوط بازدید سایت خود سریعاً جلوگیری کنید

بتاکاپ – گوگل در هفته گذشته هسته خود را به روزرسانی کرد و با آپدیت جدید هسته گوگل، الگوریتمهای گوگل برای تعیین رتبه بندی سایتها در نتایج گوگل دچار تغییراتی شدند و به تبع آن نیز رنکینگ برخی سایتها در نتایج جستجو دچار تغییر شده که باعث کاهش یا افزایش ورودی ارگانیک آنها شده است؛ […]

بتاکاپ – گوگل در هفته گذشته هسته خود را به روزرسانی کرد و با آپدیت جدید هسته گوگل، الگوریتمهای گوگل برای تعیین رتبه بندی سایتها در نتایج گوگل دچار تغییراتی شدند و به تبع آن نیز رنکینگ برخی سایتها در نتایج جستجو دچار تغییر شده که باعث کاهش یا افزایش ورودی ارگانیک آنها شده است؛ در ادامه به برخی نکات مهم در آپدیت جدید گوگل (Google Core Update 2020 may) اشاره خواهیم کرد که با اصلاح رویه فعلی می توانید به بهبود و بهینه سازی سایت خود امیدوار باشید.

 

نکات مهم آپدیت جدید گوگل | از سقوط بازدید سایت خود سریعاً جلوگیری کنید

نکات مهم آپدیت جدید گوگل | از سقوط بازدید سایت خود سریعاً جلوگیری کنید

گوگل در آپدیت جدید خود مدعی شده که مثل همه رده بندی ها که پس از چند سال به روز می شود، الگوریتم های اصلی خود را و هسته اصلی رنکینگ سایتها را به روز کرده است؛ از آنجایی که گوگل هرگز تغییرات الگوریتم جدید و به روزرسانی های خود را رسماً اعلام نمی کند، در نتیجه با رصد اتفاقاتی که برای سایتهای مختلف در چند روز اخیر رخ داده، نتایج زیر به دست آمده است:

 

E.A.T را جدی بگیرید

1. E.A.T برای گوگل در اولویت قرار گرفته است. Efficiency+Authority+Trustness .  در آپدیت جدید گوگل  اهمیت رزومه نویسنده مطلب در وب در خصوص مطلبی که منتشر شده، دارای اهمیت شده است و به عنوان مثال نویسنده ای که در حوزه خودرو در وب به تولید محتوا پرداخته اگر به تولید محتوا در حوزه فوتبال بپردازد، احتمال اینکه مطلبش در نتایج گوگل رتبه خوبی بگیرد بسیار کم است؛ مگر اینکه برای چند ماه مباردت به انتشار مطالب با کیفیت فوتبالی نماید تا صلاحیت خود برای نمایش مطالبش در صفحات اول گوگل را به اثبات برساند. نکته دیگر، فعالیت نویسنده سایت در شبکه های اجتماعی است؛ گوگل با توجه به همکاری که با بسیاری از شرکتها دارد قادر است از طریق هوش مصنوعی، لینک صفحات شخصی نویسنده ها را در بسیاری از شبکه های اجتماعی رصد کند و اگر نویسنده یک سایت در صفحه شخصی خود نیز مبادرت به انتشار محتوای مرتبط با آنچه در سایت منتشر می کند، کرده باشد، به بالا رفتن ارزش محتوای او کمک می کند. تعداد مطالب یک نویسنده در یک حوزه مشخص در سایتهای مختلف نیز از دیگر مواردی است که در آپدیت جدید گوگل به آن توجه شده است.

 

لینک های غیرمرتبط را حذف کنید

2.بک لینکهای مصنوعی را از سایت خود فوراً حذف کنید چرا که در به روزرسانی جدید گوگل، لینکهایی که از سایتهای غیرمرتبط با موضوع لینک به آن داده شده شناسایی می شوند و نمره منفی برای آن لینک به همراه خواهد داشت.

 

کامنتها را فعال کنید

3.اثر به شدت مهم بازخورد کاربران در قسمت نظرات نیز یکی دیگر از مواردی است که گوگل در به روزرسانی جدید خود بر روی آن تاکید کرده است به طوری که اگر به نتایج گوگل برای یک عبارت کلیدی خاص رجوع کنید، اکنون لینکهایی را در صفحه اول می بینید که عمدتاً بیشترین بازخورد را از مخاطبین خود دارند که نشانگر Engage شدن کاربران با مطلب فوق دارد و همین مسئله کیفیت مطلب را به گوگل اثبات می کند.

موارد دیگری از به روزرسانی جدید هسته گوگل در اختیار است که در صورت تمایل می توانید به آدرس mr85m@yahoo.com پیام دهید تا در این زمینه مشاوره لازم برای بهبود عملکرد سایت شما ارسال شود. اگر با افت بازدید سایتتان در چند روز اخیر مواجه شده اید،  مهندس مرتضایی با سابقه 8 سال سئو و آشنایی کامل با مکانیزم های گوگل، اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

کلیدواژه : گوگل

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • الهیار 9 مه 2020 / 7:56 ب.ظ

    مرسی عالی بود. من 30 درصد افت بازدید داشتم برمیگرده؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید