کد خبر:18467
پ

نور بالای مهاجم گلزن آلومینیوم برای پرسپولیسی ها

حامد پاکدل که در جدول گلزنان لیگ برتر ایران در رده پنجم قرار دارد، با گلی که مقابل پرسپولیس به ثمر رساند بار دیگر اسمش در رسانه ها بیشتر شنیده شد؛ او که یک پرسپولیسی تمام عیار است، چراغ سبز خود برای حضور در پرسپولیس را نشان داد.   نور بالای مهاجم گلزن آلومینیوم برای […]

حامد پاکدل که در جدول گلزنان لیگ برتر ایران در رده پنجم قرار دارد، با گلی که مقابل پرسپولیس به ثمر رساند بار دیگر اسمش در رسانه ها بیشتر شنیده شد؛ او که یک پرسپولیسی تمام عیار است، چراغ سبز خود برای حضور در پرسپولیس را نشان داد.

 

نور بالای مهاجم گلزن آلومینیوم برای پرسپولیسی ها

نور بالای مهاجم گلزن آلومینیوم برای پرسپولیسی ها

بالاخره قرار بود که ما مقابل فینالیست آسیا و تیم بزرگ و محبوب پرسپولیس بازی کنیم و این مسئله باعث شد تا انگیزه خاصی داشته باشیم. البته ما برای همه بازی‌ها انگیزه داریم که خب بازی با تیم قابل احترام و بزرگ پرسپولیس شرایط دیگری دارد.

▫️پرسپولیس تیم بزرگی است که طرفداران میلیونی در تمام جهان دارد. من هم به احترام هواداران میلیونی پرسپولیس که آن موقع ناراحت بودند خوشحالی نکردم. بالاخره من خودم پرسپولیسی هستم و می‌دانم وقتی پرسپولیس گل می‌خورد هواداران چه حسی دارند به خاطر همین و به احترام آنها خوشحالی نکردم.

▫️در حال حاضر بازیکن آلومینیوم هستم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام می‌دهم و می‌خواهم بیشتر از این هم برای آلومینیوم گل بزنم. اگر هم در مورد پرسپولیس مسئله پیش آمد در زمان مناسب صحبت می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید