کد خبر:41110
پ

نمرات بازیکنان ایران مقابل تیم ملی انگلیس

بازیکنان تیم ملی ایران با ارائه یک نمایش ضعیف و تحقیرآمیز شکست سنگینی را در کارنامه تیم ملی در جام های جهانی به ثبت رساندند. در ادامه توجه شما را به نمرات بازیکنان ایران مقابل تیم ملی انگلیس جلب می نمائیم. نمرات بازیکنان ایران مقابل تیم ملی انگلیس بدون شک انتخاب سیستم فوق العاده تدافعی […]

بازیکنان تیم ملی ایران با ارائه یک نمایش ضعیف و تحقیرآمیز شکست سنگینی را در کارنامه تیم ملی در جام های جهانی به ثبت رساندند. در ادامه توجه شما را به نمرات بازیکنان ایران مقابل تیم ملی انگلیس جلب می نمائیم.

نمرات بازیکنان ایران مقابل تیم ملی انگلیس

بدون شک انتخاب سیستم فوق العاده تدافعی در نیمه اول و اشتباه در مهره چینی از جمله عوامل ناهماهنگی در تیم کیزوش مقابل انگلیس بود. با نگاهی به این تیم به جرات می توان گفت بازیکنان تیمی که مقابل انگلیس تن به شکست 6 بر2 داد، 30 درصد تیمی اسکوچیچ که در مقدماتی جام جهانی با آنها به میدان می رفت نبود. یکی از تلخ ترین شات های این بازی در نیمه اول جائی بود که مجری شبکه بین اسپرت با تمسخر و خنده به مالکیت توپ 13 درصدی تیم ایران پوزخند زد.

شاید سیدحسین حسینی روی دو گل می توانست عملکرد بهتری داشته باشد اما روی هم رفته او روی 4 گل تقصیری نداشت و مدافعین ضعیف ایران باعث رقم خوردن این نتیجه خرد کننده بودند و شاید اگر بیرانوند هم در درون دروازه بود، این 4 گل دریافت می شد.

انتخاب ضعیف ترین بازیکن ایران مقابل انگلیس کار سختی است چرا که اکثر بازیکنان ضعیف عمل کردند اما به واقع مهدی طارمی باز هم ثابت کرد یک مهاجم در کلاس جهانی است.

نمرات بازیکنان ایران مقابل انگلیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید