کد خبر:30939
پ

نمرات بازیکنان استقلال مقابل الهلال

بازی استقلال و الهلال اگرچه با برتری 2 بر 0 نماینده عربستان به پایان رسید اما استقلالی ها در این بازی به جز چند اشتباه فردی، اشتباه تاکتیکی نداشتند. در ادامه توجه شما را به نمرات بازیکنان استقلال مقابل الهلال  جلب می نمائیم.   نمرات بازیکنان استقلال مقابل الهلال سید حسین حسینی(7.8) اگرچه دو گل […]

بازی استقلال و الهلال اگرچه با برتری 2 بر 0 نماینده عربستان به پایان رسید اما استقلالی ها در این بازی به جز چند اشتباه فردی، اشتباه تاکتیکی نداشتند. در ادامه توجه شما را به نمرات بازیکنان استقلال مقابل الهلال  جلب می نمائیم.

 

نمرات بازیکنان استقلال مقابل الهلال

نمرات بازیکنان استقلال مقابل الهلال

سید حسین حسینی(7.8)

اگرچه دو گل دریافت کرد، اما تقریباً در هر دو گل در مصاف تک به تک بود و با 3-4 سیو در ادامه بازی، نمره قبولی از این بازی گرفت.

 

سیاوش یزدانی (7.6)

سیاوش یزدانی بهترین مدافع استقلال در این دیدار بود و با زدن ضربات سر اول، نقش مهمی در خنثی سازی یکی از تاکتیک های الهلال داشت به طوری که آنها هرگز در توپ های هوایی روی دروازه استقلال موفق ظاهر نشدند.

 

مرادمند (5.5)

ضعیفترین بازیکن استقلال در این دیدار محمدحسین مرادمند بود که به جز اشتباه مهلکش در گل اول الهلال، در چند صحنه نیز از بازیکن حریف جا ماند.

 

عارف آغاسی (5.9)

اشتباه عارف آغاسی در گل دوم الهلال و خالی بودن پستش و همچنین چند پاس اشتباه، نمره ضعیفی به این بازیکن اختصاص می دهد.

 

وریا غفوری (6.6)

کاپیتان استقلال در این بازی به جز چند حرکت نفوذی نتوانست در فاز هجومی تیمش را هدایت کند. سانترهای ارسالی وریا غفوری که عمدتاً با ارتفاع کوتاه بودند، همگی توسط مدافعین الهلال دفع شدند.

 

جعفر سلمانی (6.8)

یکی دیگر از بازیکنان خنثی دیدار با الهلال بود که عملکرد موفقی در فاز هجومی نداشت اگرچه در فاز دفاعی بد عمل نکرد.

 

زبیر نیک نفس (6.4)

اولین بازی زبیر نیک نفس برای استقلال، چندان خوش یمن نبود. او در نیمه اول نمایش متوسطی داشت اما خطاهای پیاپی او روی پریرا، موقعیت های خطرناکی به حریف در نقاط مختلف زمین داد.

 

آرش رضاوند (6)

آرش رضاوند که در دو فصل اخیر سعی کرده جای خالی علی کریمی را پر کند، به قدری پاس اشتباه در میانه زمین داد که الهلال را بارها از زیر فشار خارج کرد.

 

امیرحسین حسین زاده (8)

یکی از خوب های استقلال در این دیدار که با سانترهای دقیق خود و دوندگی بی امانش، نوید حضور یک ستاره در آینده نزدیک را داد.

 

سبحان خاقانی (7.4)

سبحان خاقانی جوان نیز تا زمانی که در زمین حضور داشت عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

 

ارسلان مطهری (6.8)

به جز صحنه ای که با یک شوت خطرناک دروازه الهلال را تهدید کرد، در جاگیری ضعیف عمل کرد و نتوانست انتظارات را برآورده کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید