کد خبر:29878
پ

نمایش عجیب امیر قلعه نویی مقابل دوربین های تلویزیونی: از نطفه پاک تا ظلم 40 ساله!

امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر سیرجان که تیمش در بازی حساس روز گذشته مقابل استقلال باز هم شکست خورد تا چهارمین شکست قلعه نویی مقابل استقلال به ثبت رسیده باشد، پس از پایان بازی رو به دوربینهای تلویزیونی صحبتهای جنجالی و عجیبی را مطرح کرد و در ادامه نیز جملات نامناسبی را در کنفرانس […]

امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر سیرجان که تیمش در بازی حساس روز گذشته مقابل استقلال باز هم شکست خورد تا چهارمین شکست قلعه نویی مقابل استقلال به ثبت رسیده باشد، پس از پایان بازی رو به دوربینهای تلویزیونی صحبتهای جنجالی و عجیبی را مطرح کرد و در ادامه نیز جملات نامناسبی را در کنفرانس خبری به زبان آورد که به نظر می رسد بیشتر به خاطر فشار و عصبانیت به خاطر شکست مقابل استقلال بوده وگرنه با مرور صحنه های حساس بازی استقلال و گل گهر و نظر کارشناسان، گلی که گل گهر به ثمر رساند نیز از روی خطای بی موردی به دست آمد که همه کارشناسان داوری اشتباه بودن تصمیم داور در آن صحنه را تائید کردند که همین صحنه نه تنها باعث به ثمر رسیدن گل گل گهر بلکه منجر به اعتراض کادر فنی استقلال و کارت زرد گرفتن فرهاد مجیدی و از دست دادن فینال جام حذفی شد.

 

نمایش عجیب امیر قلعه نویی مقابل دوربین های تلویزیونی: از نطفه پاک تا ظلم 40 ساله!

نمایش عجیب امیر قلعه نویی مقابل دوربین های تلویزیونی: از نطفه پاک تا ظلم 40 ساله!
تصویری که صحیح بودن پنالتی اول استقلال را ثابت می کند

 

در ادامه نیز داور بازی به درستی به سود استقلال اعلام پنالتی کرد چرا که در تصاویر پشت دروازه به وضوح مشخص است که یونس شاکری دستش را به طور غیرعادی بالا آورده و در مسیر توپ قرار داده است و توپ به دست چپ او برخورد می کند و مسیرش منحرف می شود. در صحنه پنالتی دوم نیز جای هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد و در همان تصویر اولیه نیز مشخص بود که مدافع گل گهر سبحان خاقانی را قیچی کرده است.

قبل از این صحنه در محوطه جریمه استقلال توپ ارسالی بهنام برزای به کتف بسته محمد نادری برخورد کرد که این صحنه نیز به گواه کارشناسان پنالتی نبوده است و اعتراض کادر فنی گل گهر بی مورد بود.

 

شاید اگر کادر فنی گل گهر و شخص امیر قلعه نویی پس از پایان بازی یکبار دیگر صحنه های حساس داوری را مرور کنند، به اشتباه خود در به کار بردن ادبیات نامتعارف جلوی دوربین ها اعتراف نمایند و از افکار عمومی بابت مطرح کردن این موارد عذرخواهی کنند.

اینکه امیر قلعه نویی مسائلی همچون لقمه حلال و حرام و نطفه پاک و ناپاک را در کنفرانس خبری مطرح می کند، زیبنده فوتبال ایران نیست. او در حالی مدعی هست که دائماً از داوری متضرر شده که همین فصل گذشته بود که او در قامت سرمربی سپاهان بود و استراماچونی سرمربی استقلال بود و خطای هند واضح و اسپک کیروش استنلی (92487) توسط داور و کمک هایش دیده نشد تا بزرگترین ظلم فصل نوزدهم در حق استقلال در ورزشگاه آزادی شده باشد.

اکنون که مشخص شده پنالتی استقلال درست بوده آیا امیر قلعه نویی به حرف خود که نماز و روزه های 40 سال اخیرش را به داور می بخشد اجرایی می کند؟

در مجموع ادبیات دور از عرف و نامتناسب امیر قلعه نویی در پایان بازی استقلال و گل گهر زیبنده شخصیت او و فوتبال ایران نبود. او که قصد داشت در کنفرانس خبری پیش از بازی با مطرح کردن بحث داوری، سوت های داور را به سود تیم خود برگرداند اینبار با قضاوت بی نقص وحید کاظمی مواجه شد و برای توجیه ناکامی چند باره خود مقابل فرهاد مجیدی و استقلال مجبور به استفاده از ادبیات خارج از منطق و عرف شد.

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • کوروش 7 آگوست 2021 / 8:10 ق.ظ

    احسن آقای ملکی ولی با عرض معذرت از استاد محترم دو مورد : اسپک کیروش استنلی بازی رفت و در نقش جهان بود و ژنرال استقلالیها میزبان استقلال بود که آخر بازی از نماز و روزه و فحش به استقلالیا خبری نبود، و در آخر مطلب نوشته بودید که قضاوت بی نقص داور ، ولی خطایی که برای گل گهر گرفته شد و گل زدند دوباره یه حق خورری دیگر از استقلال مثل تمام بازیهای قبلی بود و به نظر من در صحنه پنالتی دوم خطای دفاع گل گهر جلوگیری از گل مسلم و اخراج داشت که زرد داد و پس از زرد نیز اعتراض با شدت و غیر نرمال به داور توسط همان دفاع باید زرد دوم را هم می داد و باز اخراجش نکرد ، در مورد پیشکسوتای استقلال هم کاش تعصبی رو که رو در روی استقلال دارن جلو پیروزی و سایر تیما هم داشته باشن بازی 2 – 1 پنالتی یه متر داخلو یه متر بیرون کاشته میگیرن آقای ژنرال خان فقط میاد تبریک میگه جلو استقلال حق استقلالو خوردن میاد فحش میده ، امان از فشار باخت و حسادت این مثلاً پیشکسوتها ، آقای قلعه نوعی یونس شاکری مگه دروازبان تیمته ؟؟؟

  • معصومه صادقزاده 5 آگوست 2021 / 11:42 ق.ظ

    ۹۲۴۸۷

  • احمدرضانظری 5 آگوست 2021 / 11:37 ق.ظ

    92487

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید