کد خبر:25493
پ

نقطه برتری پرسپولیس در دربی 95

همانطور که در مطلب نقاط ضعف و قوت دو تیم استقلال و پرسپولیس برای دربی اشاره شد، پرسپولیس بر روی ارسال از جناحین و ضربات شروع مجدد بسیار خطرناک نشان داده و این موضوع به واسطه حضور بازیکنان بلندقدی است که در این تیم توپ می زنند.   نقطه برتری پرسپولیس در دربی 95 نکته […]

همانطور که در مطلب نقاط ضعف و قوت دو تیم استقلال و پرسپولیس برای دربی اشاره شد، پرسپولیس بر روی ارسال از جناحین و ضربات شروع مجدد بسیار خطرناک نشان داده و این موضوع به واسطه حضور بازیکنان بلندقدی است که در این تیم توپ می زنند.

 

نقطه برتری پرسپولیس در دربی 95

نقطه برتری پرسپولیس در دربی 95

نکته جالب در خصوص ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی 95 اینکه به جز احسان پهلوان، این تیم هیچ بازیکنی با قد زیر 180 سانتی متر را در ترکیب خود نمی بیند و تمامی بازیکنان ترکیب اصصلی این تیم بالای 180 سانتی متر بلندی قامت دارند و تعداد بازیکنانی که بلندی قامت آنها بالای 185 سانتی متر است نیز بیش از 8 نفر است که یک آمار مثبت برای تیم یحیی محسوب می شود.

این آمار و آوراژ قدی بالا در دربی در حالی خود را نشان خواهد داد که در سمت مقابل بازیکنان کوتاه قامت زیادی در ترکیب استقلال به میدان می روند و اگر پرسپولیس حتی در جریان بازی نیز موفق به گلزنی نشود، شانس زیادی در استفاده از موقعیت های خود در ضربات آزاد و  کرنرها خواهد داشت چرا که به جز دیاباته، یزدانی، نادری و احتمالاً دانشگر سایر بازیکنان استقلال بلندی قامتشان زیر 180 سانتی متر است. که یک امتیاز منفی برای این تیم در دربی محسوب می شود.

کلیدواژه : پرسپولیسدربی 95

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • خالددغاغله 14 مه 2021 / 3:42 ق.ظ

    بازی 3برسبولیس1ترابی.امیری 2آلکثیر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید