کد خبر:14960
پ

نقشه شوم برای رشید مظاهری در آستانه دربی عملی می شود؟

در حالی که از هفته قبل شایعاتی مبنی بر احتمال محرومیت رشید مظاهری دروازه بان استقلال به واسطه انتشار پستی سیاسی در گذشته شنیده می شد اما هنوز مشخص نیست که آیا چنین حکمی در کار هست یا خیر و اگر هست چه زمانی قرار است ابلاغ و اجرا شود؟ برخی منابع از سناریویی خبر […]

در حالی که از هفته قبل شایعاتی مبنی بر احتمال محرومیت رشید مظاهری دروازه بان استقلال به واسطه انتشار پستی سیاسی در گذشته شنیده می شد اما هنوز مشخص نیست که آیا چنین حکمی در کار هست یا خیر و اگر هست چه زمانی قرار است ابلاغ و اجرا شود؟

نقشه شوم برای رشید مظاهری در آستانه دربی

برخی منابع از سناریویی خبر می دهند که احتمال ابلاغ و اجرای حکم مذکور به باشگاه استقلال و رشید مظاهری در آستانه دربی وجود دارد.

با توجه به درخشش مظاهری در بازی های استقلال گفته می شود برنامه ای برای محروم کردن او از دربی در پشت صحنه پیگیری می شود.

البته هنوز سرنوشت این حکم که به تایید و اشاره یک مسئول  استقلال هم رسیده مشخص نیست اما اگر چنین اتفاقی رخ دهد، فدراسیون فوتبال رسما شمشیر را برای استقلال از رو بسته است چرا که اولا تخلف مذکور در زمان حضور مظاهری در تراکتور رخ داده و محرومیت او باشگاه استقلال را متضرر خواهد کرد؛ در ثانی اگر قرار بر محرومیت این بازیکن بود، می بایست در ابتدای لیگ بیستم ابلاغ و اجرا می شد و نه در آستانه دربی!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید