کد خبر:19172
پ

نقد صحبتهای عجیب داماد خانواده انصاریان و آتیلا حجازی

از صبح روز گذشته با اعلامی که داماد خانواده انصاریان از وضعیت علی انصاریان اناجم داد موجی از نگرانی در بین  مردم در خصوص وضعیت علی انصاریان به وجود آمد.   نقد صحبتهای عجیب داماد خانواده انصاریان و آتیلا حجازی با توجه به اینکه با اعلام پزشکان انصاریان، تقریباً همه می دانند که حال انصاریان […]

از صبح روز گذشته با اعلامی که داماد خانواده انصاریان از وضعیت علی انصاریان اناجم داد موجی از نگرانی در بین  مردم در خصوص وضعیت علی انصاریان به وجود آمد.

 

نقد صحبتهای عجیب داماد خانواده انصاریان و آتیلا حجازی

نقد صحبتهای احمقانه داماد خانواده انصاریان و آتیلا حجازی

با توجه به اینکه با اعلام پزشکان انصاریان، تقریباً همه می دانند که حال انصاریان بسیار وخیم است، صبح روز گذشته داماد خانواده انصاریان در اقدامی احمقانه در صحبت با یک برنامه رادیویی مدعی شد، پزشکان معتقدند علی تا 2-3 ساعت دیگر بیشتر زنده نخواهد ماند و این در حالیست که پس از گذشت 24 ساعت از این اظهارات،  علی انصاریان عزیز ساعت به ساعت وضعیتش بهتر شد و هنوز در قید حیات است.

این اظهار نظر نسنجیده باعث به وجود آمدن موجی از شایعات در فضای مجازی شد و برخی برای جلب توجه و مطرح شدن و جذب فالوور با اعلام خبر مرگ علی انصاریان سعی کردند توجهات را به خود جلب کنند و این در حالی بود که علی همچنان در حال مبارزه با بیماری بود و متاسفانه در دنیای کثیف بیرونی عده ای در حال جذب فالوور با برکینگ نیوزهای فیک و جعلی خود بودند.

این تاسف وقتی بیشتر می شود که بدانیم فردی همچون اتیلا حجازی نیز در زمره چنین افرادی قرار داشت که تصور کرد با اعلام خبر مرگ علی انصاریان، جایزه سریعترین اعلام خبر نوبل (!) به خانواده حجازی اعطا می شود و با منتشر کردن یک استوری زننده و توهین به مقدسات و دعا کردن مردم، موجی از نارضایتی را برای خود و خانواده مرحوم حجازی خرید.

متاسفانه فرهنگ در ایران مدتهاست مرده و افراد تنها وانمود می کنند که از فرهنگ غنی ایرانی برخوردارند و در بسیاری از قشرها دیگر شاهد آن فرهنگ بزرگ ایرانی نیستیم که این موضوع به یک ضعف در کشور تبدیل شده است چرا که نه فرهنگی برایمان باقی مانده و نه مقدسات برای عموم مردم مهم است و مردم به واسطه مشکلات اقتصادی تنها به روزمرگی های خود فکر می کنند و لاغیر.

جای تاسف دارد که مفاهمیی همچون وطن پرستی، نوع دوستی، مهربانی، صداقت، احترام و ادب و … مدتهاست که از این کشور رخت بربسته و  جای خود را به توهین، نفرت، دروغ و شایعه پراکنی، فساد، خیانت  داده است.

 

در پایان ذکر این نکته ضروریست که دوستانی که در اعلام خبر مرگ عزیزان این مرز و بوم از یکدیگر سبقت می گیرند بدانند این دور گردون به سراغ خود آنها نیز خواهد آمد …

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید