کد خبر:19646
پ

نقد خرید ضعیف پرسپولیس مهدی مهدی خانی | انتقالی که از ابتدا مشکوک بود

یکی از خریدهای ضعیف پرسپولیس در نقل و انتقالات ، مهدی مهدی خانی بود که به عنوان بازیکن آزاد با نظر گل محمدی به این تیم پیوست. مهدی خانی که سابقه حضور در تیم ملی جوانان را نیز در کارنامه دارد پس از یک دوره ناموق در خارج از کشور، بار دیگر به فوتبال ایران […]

یکی از خریدهای ضعیف پرسپولیس در نقل و انتقالات ، مهدی مهدی خانی بود که به عنوان بازیکن آزاد با نظر گل محمدی به این تیم پیوست. مهدی خانی که سابقه حضور در تیم ملی جوانان را نیز در کارنامه دارد پس از یک دوره ناموق در خارج از کشور، بار دیگر به فوتبال ایران بازگشت و اینبار به تیم بزرگ پرسپولیس پیوست. اتفاقی که از همان ابتدا با انتقاد همراه بود چرا که با وجود محرومیت آل کثیر و جدایی بشار رسن، این انتظار می رفت که کادر فنی پرسپولیس به سراغ جذب محسن مسلمان یا محمد عباس زاده بروند تا جای خالی دو ستاره تیمشان را پر کنند اما در کمال تعجب گل محمدی به سراغ بازیکنی رفت که هرگز توانایی بازی در پست مهاجم نوک را ندارد و در تیمهای قبلی خود وینگر بوده است.

 

نقد خرید ضعیف پرسپولیس مهدی مهدی خانی | انتقالی که از ابتدا مشکوک بود

نقد خرید ضعیف پرسپولیس | مهدی مهدی خانی از کجا آمد؟

نکته جالب در خصوص مهدی خانی اینکه او در شهرخودرو شاگرد یحیی بوده و اتفاقاً با او نیز به اختلاف خورد و از شهرخودرو جدا شد ولی گل محمدی او را جذب کرد اما احتمالاً در چند فرصتی که به وی داده،  از کرده پشیمان شده است. مهدی خانی که در بازی مقابل تراکتور یک تک به تک را از دست داد در بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل مس رسنجان نیز یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد تا نشان دهد هرگز خصوصیات بازی به عنوان مهاجم در محوطه جریمه را ندارد.

او در جاگیریها و فرار از آفساید و مدافعین حریف موفق عمل می کند اما بی دقتی مفرطش در زدن ضربات آخر، او را نیز احتمالاً مثل آرمان رمضانی به صف بازیکنانی خواهد فرستاد که در نیم فصل از تیم جدا می شوند تا جا برای سایر بازیکنان باز شود.

گفتنیست جذب مهدی خانی با وجود حضور امید عالیشاه، این شائبه را به وجود آورد که امید عالیشاه در نیم فصل از پرسپولیس جدا می شود اما عملکرد مثبت عالیشاه در چند بازی اخیر پرسپولیس باعث شده تا یحیی در خصوص عالیشاه تجدید نظر کند به طوری که از ابتدا به او در بازی مقابل مس رفسنجان بازی داد که اتفاقا امید نیز نمایش خوبی از خود ارائه کرد.

 

هر چه که هست، با هر متر و معیاری که به قضیه جذب مهدی مهدی خانی نگاه کنیم، این بازیکن به هیچ وجه وصله پرسپولیس نبوده و نیست و کییت فنی او به مراتب از بازیکنان فعلی این تیم پائینتر ارزیابی می شود و با حضور مهدی ترابی و عیسی آل کثیر به نظر نمی رسد شانس چندانی برای بازی در ادامه فصل داشته باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید