کد خبر:10149
پ

نقد حضور پرویز مظلومی در استقلال | چیزی شبیه به بلای ناگهانی

به نظر می رسد پرویز مظلومی مهره محبوب وزارت ورزش است که با تردد زیادش در راهروهای وزارت ورزش بالاخره توانست یک پست در آن بگیرد. پس از اینکه حضور او به عنوان سرمربی در تیم امید با انتقادات زیاد مواجه شد، او ترجیح داد در پست جدید درخواستی اش یعنی سرپرستی استقلال که اتفاقاً […]

به نظر می رسد پرویز مظلومی مهره محبوب وزارت ورزش است که با تردد زیادش در راهروهای وزارت ورزش بالاخره توانست یک پست در آن بگیرد. پس از اینکه حضور او به عنوان سرمربی در تیم امید با انتقادات زیاد مواجه شد، او ترجیح داد در پست جدید درخواستی اش یعنی سرپرستی استقلال که اتفاقاً از لحاظ مالی نیز برایش به صرفه تر به نظر می رسد حضور پیدا کند! اما سوالی که اکنون در ذهن هواداران استقلال نقش بسته این است که مظلومی با این حجم از فداکاری(!) که تیم ملی را رها کرده و به عنوان سرپرست به استقلال آمده، چه کمکی می تواند به تیم بکند؟

 

پرویز مظلومی آمده تا کدام مشکل استقلال را حل کند؟

نقد حضور پرویز مظلومی در استقلال | چیزی شبیه به بلای ناگهانی

معمولاً شرح وظایف یک سرپرست تعریف شده است و او می بایست بتواند چه در فضای مجازی چه در مبادی اداری حق تیم را بگیرد و با آشنایی به زبان انگلیسی در دیدارهای بین المللی، کارهای هماهنگی مربوط به تیم را انجام دهد. مهمترین موضوعی که می بایست یک سرپرست در تیم های فوتبال در ایران داشته باشد، مقبولیت نزد بازیکنان و هواداران تیم است که به نظر می رسد پرویز مظلومی اگر هر فاکتور دیگری را داشته باشد این یک مورد را ندارد.

 

هواداران استقلال چطور می توانند حضور فردی را در نیمکت تیمشان تحمل کنند که در مصاحبه ای جنجالی مدعی شده بود یک ستاره روی پیراهن استقلال را می بایست بردارند؟ آنها چطور می توانند به تاثیرگذاری پرویز مظلومی برای جمع کردن حاشیه های تیم خوش بین باشند در حالی که هنوز  ماجرای درگیری او و مجتبی جباری را فراموش نکرده اند که او چطور در موضع ضعف قرار گرفت و علی رغم اینکه جباری به او توهین کرده بود اما …

 

پرویز مظلومی به جز سلام و احوالپرسی به زبان انگلیسی در کدام کلاس زبان توانسته به اصول اولیه ارتباط با انگلیسی زبان ها مسلط شود؟

 

انجام مصاحبه های نپخته و احساسی هم یکی دیگر از تخصص های پرویز مظلومی است که قطعاً به استقلالی که د راین فصل نیاز به آرامش دارد، حاشیه تزریق خواهد کرد.

 

از هر منظری که به حضور مظلومی در استقلال نگاه می کنیم به یک نتیجه واحد می رسیم و آن اینکه او به عنوان یکی از آلترناتیو های احتمالی جانشینی محمود فکری در استقلال روی نیمکت این تیم به عنوان سرپرست می نشیند و هیچ فکر و تدبیری در نشستن این فرد روی نیمکت استقلال وجود نداشته است.

او که از لحاظ فنی نیز با بهترین تیم تاریخ استقلال نتوانست به افتخار خاصی دست پیدا کند، مقبولیت فنی نزد هواداران استقلال ندارد و جمع استقلالی ها در لیگ بیستم طوری است که دو عضوی(مظلومی و مرفاوی) که پیشتر به عنوان سرمربی با شعار حیا کن رها کن از تیم رفته بودند، بار دیگر با سمتی دیگر به تیم بازگشته اند!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید