کد خبر:12385
پ

نقد انتخاب های عجیب اسکوچیچ در تیم ملی | اسکوچیچ را هم فاسد کردید؟

با اعلام لیست جدید تیم ملی بسیاری از کارشناسان فوتبال از انتخاب های اسکوچیچ ایراد گرفتند؛ البته که انتخاب بازیکنان تیم ملی حق هر مربی است چرا که در نهایت او می بایست نسبت به این انتخاب هایش و نتیجه ای که با این بازیکنان به دست می آورد، پاسخگو باشد اما به نظر می […]

با اعلام لیست جدید تیم ملی بسیاری از کارشناسان فوتبال از انتخاب های اسکوچیچ ایراد گرفتند؛ البته که انتخاب بازیکنان تیم ملی حق هر مربی است چرا که در نهایت او می بایست نسبت به این انتخاب هایش و نتیجه ای که با این بازیکنان به دست می آورد، پاسخگو باشد اما به نظر می رسد مسائل پشت پرده مختلفی در این زمینه وجود دارد که سایه فساد و دلالی را بر روی تیم ملی انداخته است.

 

نقد انتخاب های عجیب اسکوچیچ در تیم ملی | اسکوچیچ را هم فاسد کردید؟

نقد انتخاب های عجیب اسکوچیچ در تیم ملی | اسکوچیچ را هم فاسد کردید؟

در درون دروازه وقتی اثری از حامد لک دروازه بان جدید پرسپولیس نمی بینیم، از خود می پرسیم مگر ملاک دعوت به تیم ملی چیست که دروازه بانی که هیچ کس گل خوردنش در جریان بازی را به یاد ندارد و با رفلکس های مناسب خود باعث بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس شده دعوت نمی شود؟

 

در سمت راست خط دفاعی نیز ابهامات به اوج خود می رسد؛ جایی که نه خبری از وریا غفوری است و نه رامین رضائیان و در عوض مهدی شیری از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شده که حتی در تیم باشگاهی خود نیز در زمره ضعیف ترین بازیکنان به حساب می آید.

 

یک خط جلوتر شگفتی کامل می شود و اکبر ایمانی به علی کریمی ترجیح داده شده بود (البته در مرتبه دوم علی کریمی به عنوان رزرو دعوت شد)این اتفاق در حالی رخ داد که به گمان بسیاری از کارشناسان، علی کریمی درخشان ترین فصل فوتبالی خود را در فصل گذشته پشت سر گذاشت و در لیگ قهرمانان آسیا نیز نشان داد تا چه حد در اوج آمادگی به سر می برد.

 

اما جالب ترین اتفاق ممکن در نوک خط حمله رخ داد؛ جایی که ساسان انصاری به تیم ملی دعوت شد اما خبری از  دعوت امیرارسلان مطهری گلزن قهار استقلالی ها به تیم ملی نبود! اگر در خط حمله یک سهمیه برای مهاجمی از لیگ برتر وجود داشته باشد، در حال حاضر هیچ مهاجمی در لیگ داخلی بهتر و با کیفیت تر از ارسلان مطهری وجود ندارد و مشخص نیست اسکوچیچ بر چه متر و معیاری ساسان انصاری را که کسی از  زمان اخرین گلی که به ثمر رسانده خبر ندارد به تیم ملی دعوت کرده اما خبری از گیتاریست استقلالی ها در این لیست نیست.

 

هر چه که هست، لیست جدید تیم ملی بودار است و شدیداً بوی دلالی و مسائل پشت پرده ای را می دهد که مدتها به اسکوچیچ نسبت داده می شد و به نظر می رسد این روزها برخی از این شایعات به لطف فدراسیون نشینان بعضاً فاسد رنگ حقیقت به خود گرفته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید