کد خبر:4531
پ

نظر کارشناسان داوری در مورد پنالتی استقلال مقابل شهرخودرو

بازی جنجالی و جذاب بین استقلال و شهر خودرو در نهایت با نتیجه 2-2 به پایان رسید اما داوری این دیدار جنجالی صحنه های مبهم زیادی داشت که مهمترین آن اعلام پنالتی به سود استقلال بود که کادرفنی و بازیکنان شهرخودرو به شدت به این پنالتی اعتراض داشتند اما دو کارشناس داوری با دیدن مجدد […]

بازی جنجالی و جذاب بین استقلال و شهر خودرو در نهایت با نتیجه 2-2 به پایان رسید اما داوری این دیدار جنجالی صحنه های مبهم زیادی داشت که مهمترین آن اعلام پنالتی به سود استقلال بود که کادرفنی و بازیکنان شهرخودرو به شدت به این پنالتی اعتراض داشتند اما دو کارشناس داوری با دیدن مجدد صحنه، تصمیم کاظمی داور بازی را در اعلام پنالتی به سود استقلال درست دانستند.

 

جدول لیگ برتر 99

 

پخش زنده فوتبال خارجی رایگان

 

تائید پنالتی استقلال مقابل شهرخودرو توسط دو کارشناس داوری

 

رودنیل: تیم داوری این مسابقه یعنی سیدوحید کاظمی، حسن زهیری و سعید قاسمی عملکرد خوب و بسیار قابل قبولی را داشتند. تمامی کارت‌های زرد و خطاهایی که اعلام شد درست بود. در دقیقه 15 مسابقه در محوطه جریمه استقلال هیچ خطایی رخ نداد و ادامه بازی کاملاً تصمیم درستی بود.

▪️در دقیقه 40 مسابقه باز هم در محوطه جریمه استقلال هیچ خطایی رخ نداد زیرا بازیکن شهرخودرو از عقب به بازیکن استقلال ضربه زد. فقط در دقیقه 45 + 3 کمک داور یک کرنر استقلال را به اشتباه ضربه دروازه اعلام کرد.

▪️رودنیل در مورد اعلام خطای پنالتی برای استقلال گفت: در این صحنه داور مسابقه به دلیل سرعت زیاد بازی از صحنه جا ماند اما کمک داور دوم بازی به درستی خطای پنالتی را اعلام کرد.

 

نوید مظفری کارشناس داوری: در صحنه ای که قایدی در محوطه جریمه شهر خودرو سرنگون شد، مدافع مهاجم #استقلال را شارژ کرد که داور به درستی خطای پنالتی اعلام کرد و کارت زرد به مدافع شهر خودرو هم صحیح بود.

 

سعید مظفری زاده . نادر جعفری نیز دو داوری بودند که صحنه فوق را پنالتی تشخیص ندادند و تصمیم داور در این صحنه را اشتباه دانستند اما در عین حال، حرکت مدافع شهرخودرو بر روی سینا خادم پور در دقایق پایانی بازی را پنالتی تشخیص دادند که داور از اعلام آن چشم پوشی کرد.

 

پی نوشت: البته اعتراض بازیکنان تیم شهرخودرو به صحنه قبل پشت محوطه جریمه استقلال بود که کاظمی خطای مدافع استقلال روی بازیکن این تیم را نگرفت و همان توپ تبدیل به ضد حمله شد و قایدی توانست یک پنالتی به سود تیمش بگیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید