کد خبر:32789
پ

نظر محمد بنا در مورد منبع پرداخت طلب کالدرون چیست؟

منبع تامین مالی باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب میلیاردی گابریل کالدرون این روزها به محل مناقشه افکار عمومی تبدیل شده است که این باشگاه که تا چند روز قبل در مخارج یومیه خود مانده بود، چطور این مبلغ را تهیه کرده است.   نظر محمد بنا در مورد منبع پرداخت طلب کالدرون چیست؟ این موضوع […]

منبع تامین مالی باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب میلیاردی گابریل کالدرون این روزها به محل مناقشه افکار عمومی تبدیل شده است که این باشگاه که تا چند روز قبل در مخارج یومیه خود مانده بود، چطور این مبلغ را تهیه کرده است.

 

نظر محمد بنا در مورد منبع پرداخت طلب کالدرون چیست؟

نظر محمد بنا در مورد منبع پرداخت طلب کالدرون چیست؟

این موضوع به گمانه زنی های مختلف در خصوص محل تامین این مبلغ هنگفت انجامید و امروز افکار عمومی این سوال را از سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران دارد که حرفی سخنی در این خصوص ندارد تا مطرح کند؟

گفتنیست محمد بنا پیشتر در اظهار نظری جنجالی مدعی شده بود مبلغ بدهی استراماچونی سرمربی وقت استقلال از بیت المال بوده و چرا این پول باید برای استرا هزینه شود و کمک مالی به ورزش کشتی نشود؟

ادعایی که بعدها مشخص شد اشتباه بوده و استقلال برای پرداخت طلب استراماچونی مجبور به فروش مهدی قایدی شد که ارتباطی به بیت المال نداشت. اما امروز  شائبه در خصوص محل تامین طلب کالدرون باعث شده تا افکار عمومی منتظر واکنش محمد بنا به این اتفاق باشد که فعلا با سکوت این مربی که از هواداران قدیمی پرسپولیس محسوب می شود مواجه شده اند تا مشخص شود افراد بر اساس منافع خود بعضا صحبتها یا ادعاهایی را مطرح می کنند که لزوما درست نیست.

 

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • محمد 16 نوامبر 2021 / 3:43 ب.ظ

    آقای بنا با این کارهاش نشون داد بویی از شرافت در وجودش نیست . صد حیف که وی مربی ورزشی پهلوانی مثل کشتی شده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید