کد خبر:32300
پ

نام دوقلوهای جدید کریستیانو رونالدو و جورجینا چیست؟

انتشار عکسی از کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز در بیمارستان در حالی که عکس سونوگرافی فرزندان جدید خود را قرار داد که بر طبق کپشنی که برای این عکس نوشته، او به زودی صاحب یک دوقلوی دیگر خواهد شد!   آخرین عکس های جورجینا رودریگز   نام دوقلوهای جدید کریستیانو رونالدو و جورجینا چیست؟ نکته […]

انتشار عکسی از کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز در بیمارستان در حالی که عکس سونوگرافی فرزندان جدید خود را قرار داد که بر طبق کپشنی که برای این عکس نوشته، او به زودی صاحب یک دوقلوی دیگر خواهد شد!

 

آخرین عکس های جورجینا رودریگز

 

نام دوقلوهای جدید کریستیانو رونالدو و جورجینا چیست؟

نکته جالب در خصوص فرزندان کریستیانو رونالدو اینکه فرزند ارشد او یعنی جونیور از مادری نامعلوم در امریکا به دنیا امده است و دوقلوهای قبلی او نیز به واسطه روشی مدرن در بارداری به دنیا آمده اند اما اینبار ظاهراً حاملگی جورجینا به صورت طبیعی رخ داده و ژن دوقلوزایی در اسپرم های رونالدو وجود داشته که باز هم یک دوقلوی دیگر به دنیا خواهد آورد.

جنسیت دوقلوهای رونالدو

بدین ترتیب، رونالدو از جورجینا صاحب 3 فرزند خواهد شد. هنوز اسم دوقلوهای جدید رونالدو به طور رسمی اعلام نشده اما در اخبار داشتیم دوقلوهای او دو پسر خواهند بود.

نکته جالب در این خصوص اینکه تا همین چند روز قبل، صحبتهایی مبنی بر درخواست جورجینا از رونالدو برای ازدواج رسمی شان بود که با مخالفت رونالدو این اتفاق رخ نداد و در حالی که هیچ آثاری از حاملگی در جورجینا دیده نمی شد، به یکباره خبر دوقلوهای جدید رونالدو رسانه ای شد.

 

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 21 مارس 2022 / 6:09 ب.ظ

    بخیر عروس سی کنن که ذهن ابلهان بسته شود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید