کد خبر:3415
پ

ناراحتی شدید برانکو از پرسپولیسی ها: 3 خط تشکر نکردند 1300 صفحه شکایت نوشتند!

برانکو ایوانکویچ سرمربی موفق پرسپولیس که به شکل عجیبی از این تیم جدا شد و در نهایت کارش به شکایت از باشگاه پرسپولیس برای دریافت حق و حقوقش کشیده شد، از رفتار باشگاه پرسپولیس در قبال پرونده شکایت در فیفا گله کرد در ادامه اهم صحبتهای برانکو را میخوانید.   پخش زنده بازیهای پرسپولیس از […]

برانکو ایوانکویچ سرمربی موفق پرسپولیس که به شکل عجیبی از این تیم جدا شد و در نهایت کارش به شکایت از باشگاه پرسپولیس برای دریافت حق و حقوقش کشیده شد، از رفتار باشگاه پرسپولیس در قبال پرونده شکایت در فیفا گله کرد در ادامه اهم صحبتهای برانکو را میخوانید.

 

پخش زنده بازیهای پرسپولیس از ماهواره

 

ناراحتی شدید برانکو از پرسپولیسی ها: 3 خط تشکر نکردند 1300 صفحه شکایت نوشتند!

ناراحتی شدید برانکو از پرسپولیسی ها: 3 خط تشکر نکردند 1300 صفحه شکایت نوشتند!

?️کل برگه‌های قرارداد من ۹ یا ۱۰ صفحه است. آن وقت ۱۳۰۰ صفحه شکایت تنظیم کرده‌اند؟!
نمی‌دانم چه بگویم؟ من کاری با مدیران پرسپولیس ندارم، چون مردم و هواداران آن‌ها را بهتر می‌شناسند. من با کمک بازیکنانم در این چند سال ۷ جام آوردیم ولی حتی ۳ خط تشکر نکردند و حالا ۱۳۰۰ صفحه علیه من نامه نوشته و شکایت کرده‌اند؟!

?️مشکلی نیست. می‌توانند ۱۳۰۰۰ صفحه یا ۱۳۰۰۰۰ صفحه هم بنویسند و وکیلم به این موضوع رسیدگی خواهد کرد. البته حساب این مدیران از هواداران پرسپولیس جداست. طرفداران پرسپولیس هنوز هم به من لطف دارند و پیام‌های محبت‌آمیز ارسال می‌کنند.

?️من یک بار دیگر هم گفتم تخفیف اصلی را دادم وگرنه می‌توانستم پول قرارداد سال بعد خودم را هم وصول کنم. من فقط دستمزد زحمات خودم را خواستم و فکر نمی‌کنم نیازی به تکرار این بحث باشد. این دوستان هم می‌توانند هر کاری انجام دهند و من هم فقط با وکیل خودم طرف هستم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید