کد خبر:32845
پ

ناامیدی دلدادگان تیم ملی عمان و برانکو | پروفسور به پرسپولیس نزدیک شد

پس از پیروزی شب گذشته ژاپن بر عمان، تا حد زیادی وضعیت گروه b مقدماتی جام جهانی مشخص شد. صعود مستقیم عربستان قطعی به نظر می رسد و تز بین تیم های ژاپن و استرالیا نیز یک تیم به طور مستقیم و دیگری در پلی آف حاصر خواهد شد و با نتایج شب گذشته، تیم […]

پس از پیروزی شب گذشته ژاپن بر عمان، تا حد زیادی وضعیت گروه b مقدماتی جام جهانی مشخص شد. صعود مستقیم عربستان قطعی به نظر می رسد و تز بین تیم های ژاپن و استرالیا نیز یک تیم به طور مستقیم و دیگری در پلی آف حاصر خواهد شد و با نتایج شب گذشته، تیم ملی عمان از شانس کمی برای حضور در بین تیم هایی که در پلی آف جام جهانی حاضرند برخوردار است.

 

شب تلخ عمانی های مقیم تهران

ناامیدی دلدادگان تیم ملی عمان و برانکو | پروفسور به پرسپولیس نزدیک شد

همانطور که می دانید سرمربی تیم ملی عمان، برانکو ایوانکویچی است که چند سالی سرمربی پرسپولیس بود و به واسطه قهرمانی های پی در پی با این تیم از محبوبیت زیادی نزد هواداران اسندتیم برخوردار است.

نکته جالب در خصوص برانکو اینکه برخی خبرنگاران نزدیک به او و تیم پرسپولیس که هنوز در ماجرای دو قطبی مربی کروات و کیروش مانده اند، با پیروزی عمان بر ژاپن در دور رفت بر طبل شادانه کوبیدند و امروز با شانس کم صعود عمان به جام جهانی در دسته های عزاداری خود تنها به موفقیت اسکوچیچ در تیم ملی اشاره می کنند تا اینگونه همچنان مربیان کروات را برتر از کیروش به افکاز عمومی معرفی کنند.

 

جدای از اینکه نسل فعلی که نسل طلایی فوتبال ایران است حاصل تلاش های کارلوس کیروش بوده و او با کنارگذاشتن ستاره های وقت تیم ملی و میدان دادن به جوانانی همچون آزمون، جهانبخش، طارمی… یک هدیه ناب برای اسکوچیچ به یادگار گذاشته اما نباید فراموش کرد که در این برهه از فوتبال آسیا تیم های قدرتمنذی همچون امارات و عراق به واسطه ضعف کادر فنی و خالی شدن از ستاره های سالهای گذشته در بدترین فرم خود قرار دارند و هنوز فرم تیم ملی مقابل رقبای سرسخت آشکار نشده است.

در بازی ایران و کره جنوبی نیز اندک موقعیت های ایران بر روی حرکات انفرادی مهدی طارمی خلق شد که نبودش در بازی لبنان نشان داد، تیم ایران بدون ستاره هایش تقریبا هیچ ایده ای برای مواجهه مقابل حریفان ندارد حتی اگر آن تیم لبنان باشد.

اکنون با این نسل طلایی که در فوتبال ایران حضور دارند، حداقل انتظار فوتبالدوستان از اسکوچیچ این است که از گروه خود در جام جهانی صعود کند چرا که شاکله اصلی تیم ملی را لژیونرهای با تجربه بازی در اروپا تشکیل می دهند دیگر خبری از بهانه هایی مثل نبود تجربه بین المللی نزد بازیکنان ایرانی برای کادر فنی وجود ندارد.

 

نکته کلیدی در موصوع همکاری برانکو با تیم ملی عمان اینکه در صورت ادامه روند فعلی و ادامه روند ناکامی پرسپولیس با گل محمدی، احتمالا او گزینه اول مدیران این تیم برای نشستن دوباره روی نیمکت این تیم خواهد بود و همین موضوع فشار روانی را برای کادر فنی پرسپولیس برای خروج سریعتر از بحران عدم نتیجه گیری بیشتر کرده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید