کد خبر:23671
پ

موضع عجیب باشگاه پرسپولیس در خصوص برگزاری دربی 95

کاوه علی اسماعیلی به همراه علیرضا اشرف که در روابط عمومی باشگاه پرسپولیس مشغول به فعالیت هستند، در روزهای اخیر مواضع تند خود در خصوص عدم حضور در دربی را تکرار کرده اند و اینبار نوبت به تکرا این موضوع توسط علی اسماعیلی بود.   روابط عمومی پرسپولیس: در مورد دربی با هیچکس شوخی نداریم، […]

کاوه علی اسماعیلی به همراه علیرضا اشرف که در روابط عمومی باشگاه پرسپولیس مشغول به فعالیت هستند، در روزهای اخیر مواضع تند خود در خصوص عدم حضور در دربی را تکرار کرده اند و اینبار نوبت به تکرا این موضوع توسط علی اسماعیلی بود.

 

روابط عمومی پرسپولیس: در مورد دربی با هیچکس شوخی نداریم، باید عدالت برقرار شود

 

«درمورد بازی دربی با هیچ‌کس شوخی نداریم و درمورد حرف‌مان ثابت‌قدم هستیم و اگر بازی‌های عقب‌افتاده حریف‌مان برگزار نشود تحت هیچ شرایطی با استقلال بازی نخواهیم کرد.

رعایت عدالت خواسته مدیریت و کادرفنی پرسپولیس است و برنامه‌های فنی تیم هم براساس همین شرایط تنظیم شده است. در بازی قبل فدراسیون به‌خوبی عدالت را رعایت کرد و توقع داریم این اتفاق در این بازی هم بیفتد.»

 

 

نکته جالب در خوص ادعای مسئولین پرسپولیس اینکه مشخص نیست آنها به کدام دربی اشاره می کنند و خواستار تعداد بازیهای برابر با استقلال شده اند؟ چرا که در دربی 94 یعنی دربی رفت علی رغم درخواست باشگاه استقلال مبنی بر برابر شدن تعداد بازیها، اما این اتفاق رخ نداد و پرسپولیس با 8 بازی و استقلال با 10 بازی وارد دربی شدند و اکنون مشخص نیست مسئولین پرسپولیس از کدام دربی حرف می زنند که با تعداد بازی برابر در دربی حاضر شده اند. اگر بنا به برقراری عدالت بود، پرسپولیس می بایست بازیهای عقب افتاده خود را در خلال بازیهایش انجام دهد اما سازمان لیگ با مساعدت با کادر فنی این تیم، مثل بقیه تیمها بازیهای این تیم را برنامه ریزی کرد و در انهای نیم فصل دو بازی عقب افتاده پرسپولیس برگزار شد پس شاید اکنون بهتر باشد مسئولین پرسپولیس صحبت از عدالت نکنند چرا که عدالتی در نیم فصصل اول رعایت نشد که اگر می شد، پرسپولیس می بایست بلافاصصله بعد از دربی با گل گهر سیرجان بازی می کرد اما این اتفاق رخ نداد تا در انتهای نیم فصل با این تیم مواجه شود. اکنون نیز اگر بنا به برقراری عدالت باشد، می بایست بازی عقب افتاده استقلال و صنعت نفت در انتهای فصل برگزار شود و نه د خلال بازیهای این تیم.

دیدگاه کاربران 9 دیدگاه
  • علی 11 آوریل 2021 / 11:26 ق.ظ

    خیلی خنده داره لنگی ها همواره از حمایت های داوران وفدراسیون لنگی سود برده اند حالا پیش میفتن که پس نیفتن!

  • ناشناس 11 آوریل 2021 / 11:03 ق.ظ

    کیسه اگه توخم داشت به ترکیه پناه نمیبرد این گوه رو کیسه خورده

    • ابی 11 آوریل 2021 / 11:56 ق.ظ

      هوی القاب خانوادتو به دیگران نسبت نده بیشعور ادمین بچاب اگه بیطرفی

  • ناشناس 11 آوریل 2021 / 11:01 ق.ظ

    ادمین نظرات کیسه رو ثبت می‌کنی ولی نظرات پرسپولیسی ها رو ثبت نمی کنی

    • ابی 11 آوریل 2021 / 11:57 ق.ظ

      نه خیر نمیکنه چون شماها شعور و فرهنگ حرف زدن ساده و عادی رو ندارین

  • استراماچونی 11 آوریل 2021 / 10:56 ق.ظ

    جنگ رسانه ای ایست. میخوان بعدا بگن تیم حکومتی ما نیستیم استقلاله. این چیزا را برانکو‌یادشون داد که از داوار انتقاد کنن قبل از بازی یا مسوولین که در عمل شرایط به نفعشون بچرخه .تیتر اینه: تیم حکومتی مظلوم نمایی میکند

  • ناشناس 11 آوریل 2021 / 10:26 ق.ظ

    اولا کیسه های عقب مانده ذهنی خودشون اولین بار بازی برابر رو در خواست کردن هرچی کردن به خودشون کردن حالا همین بلا سر کیسه اومده باید بازی برابر بشه

    • اصلان 11 آوریل 2021 / 10:51 ق.ظ

      تو هم مثه مدیرای باشگاهت بی شعوری . استقلالیا گفتن بازی برابر ولی مگه انجام دادن که الان هوچی گران لنگ میگن بازی برابر . خنگید یا نمیفهمید اقا دربی رفت شما 8 بازی داشتید استقلال 10 تا بازی . شایدم جدیداً 8 با 10 برابر شده ما خبر نداریم .

    • هاشم 11 آوریل 2021 / 10:52 ق.ظ

      به جهنم نیاید سر بازی یه 3 بر 0 شیرین میزنیم به بدن . ببینم کی تخم داره نیاد سر بازی .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید