کد خبر:31710
پ

مهرداد قدوسی مالک جدید نیوکاسل کیست؟

“مهرداد قدوسی”، همسر ایرانی “آماندا استیولی” نقش کلیدی در انتقال سهام باشگاه نیوکاسل به عربستان داشته و خودش هم مدیر شرکتی است که 10 درصد از سهام باشگاه را در اختیار گرفته است.   مهرداد قدوسی مالک جدید نیوکاسل کیست؟ نام” آماندا استیولی” در بین اسامی اشخاصی که درگیر تصاحب باشگاه نیوکاسل یونایتد بودند به […]

“مهرداد قدوسی”، همسر ایرانی “آماندا استیولی” نقش کلیدی در انتقال سهام باشگاه نیوکاسل به عربستان داشته و خودش هم مدیر شرکتی است که 10 درصد از سهام باشگاه را در اختیار گرفته است.

 

مهرداد قدوسی مالک جدید نیوکاسل کیست؟

مهرداد قدوسی مالک جدید نیوکاسل کیست؟

نام” آماندا استیولی” در بین اسامی اشخاصی که درگیر تصاحب باشگاه نیوکاسل یونایتد بودند به چشم می‌خورد و مالک نهایی باشگاه در تاریخ 7 اکتبر 2021 مشخص شد. طبق گزارش «رویترز»، کمپانی آماندا با نام «PCP Capital Partners» در کنار «RB Sports & Media» و صندوق سرمایه‌گذاری عمومی متعلق به عربستان توانستند مالکیت باشگاه لیگ برتری را در ازای مبلغی در حدود 305 میلیون پوند بدست آورند

👈”مهرداد قدوسی”، همسر” استیولی”، در پی این انتقال، توئیتی نوشت و از حمایت هواداران نیوکاسل تشکر کرد: فقط می‌خواهم از این شهر باورنکردنی نیوکاسل و تمام طرفداران خوب نیوکاسل‌یونایتد تشکر کنم. خوشحالیم که در این سفر با شما هستیم. ما مشتاقانه در انتظار ایجاد پیوند جدیدی با همه شما هستیم.

در قضیه فروش نیوکاسلِ مایک اشلی به صندوق سرمایه گذاری عمومی سعودی، نام یک زن رو هم احتمالا شنیده اید. خانم آماندا استاولی که اینجا اسکای عکس وی را در کنار بن سلمان و مایک اشلی در کاور خبرش کار کرده است.
یک زن 48 ساله که مشوق و عامل اصلی ترغیب شیوخ حاشیه نشین خلیج فارس برای حضور در فوتبال اروپاست و حالا حتی 10 درصد از سهام نیوکاسل را نیز به همراه سعودی ها خریداری کرده است. مدل سابق که سالها پیش با پرنس اندرو قرار می گذاشت و حالا با یک مرد ایرانی به نام مهرداد قدوسی ازدواج کرده است.
نکته جالب اما این است که استاولی بارها تلاش کرده است که پای اعراب را به تیم محبوبش، لیورپول باز کند. ابتدا در سال 2007 او تلاش کرد تا هیکس و ژیلت مالکان آن زمان لیورپول را پای میز مذاکره با شیخ منصور، مالک فعلی سیتی بکشاند. شیخ منصور در آن زمان در سودای خرید یک تیم لیگ برتری بود و استاولی لیورپول را پیشنهاد کرده بود. چون می دانست هیکس و ژیلت فقط به سود خود فکر می کنند. اما دو احمق آمریکایی به هیچ وجه پیشنهادهای وی را نپذیرفتند تا استاولی من سیتی را برای منصور خریداری کند. استاولی سه سال پیش هم باز از طرف یک سرمایه گذار ناشناس عرب پیشنهادی یک و نیم میلیارد پوندی را به سران اف اس جی فرستاد تا بخش عمده سهام باشگاه لیورپول را برای موکلش خریداری کند. پیشنهادی که FSG در همان دقایق اول رد کرد و گفت به هیچ وجه قصد فروش باشگاه را ندارد اما از سرمایه گذاری های محدود استقابل می کند.
تام وارنر آن زمان در پاسخ به پرسش خبرنگار لیورپول اکو گفته بود: «ما کارهای مهمتری برای انجام دادن تا صبحت در خصوص شایعه مذاکره با خانم استاولی داریم».

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید