کد خبر:37435
پ

مهدی مهدوی کیا | شوخی زشت روزگار با تیم ملی امید بود

سرانجام کابوس مسابقات قهرمانی آسیا در رده امید برای ایران به پایان رسید و تیم پر ادعای مهدی مهدوی کیا در نهایت با کسب دو امتیاز از جام کنار رفت تا یکی دیگر از یادگاری هایی که در زمان عزیزی خادم برای فوتبال این کشور باقیمانده بود، رونمایی شود.   مهدی مهدوی کیا | شوخی […]

سرانجام کابوس مسابقات قهرمانی آسیا در رده امید برای ایران به پایان رسید و تیم پر ادعای مهدی مهدوی کیا در نهایت با کسب دو امتیاز از جام کنار رفت تا یکی دیگر از یادگاری هایی که در زمان عزیزی خادم برای فوتبال این کشور باقیمانده بود، رونمایی شود.

 

مهدی مهدوی کیا | شوخی زشت روزگار با تیم ملی امید بود

مهدی مهدوی کیا بدون هیچ رزومه خاصی در امر مربیگری به یکباره سر از نیمکت تیم ملی در آورد. این انتخاب به همان اندازه عجیب بود که انتخاب دراگان اسکوچیچ از تیم صنعت نفت برای هدایت تیم ملی ایران عجیب به نظر می رسید. مهدوی کیا که با جار و جنجال فراوان سرانجام توانست خود را از تقلب در آکادمی کیا تبرئه کند با منتی مثال زدنی روی نیمکت تیم ملی امید نشست و نتیجه این اتفاق نیز افشای بی کفایتی کادر فنی تیم ملی امید بود که توسط مدیری بی کفایت به نام عزیزی خادم سر کار آمده بودند.

 

اکنون اهالی فوتبال از آبروریزی بزرگ آخرین یادگاری عزیزی خادم در فوتبال ایران یعنی دراگان اسکوچیچ در جام جهانی واهمه دارند که مبادا این مربی که هرگز در قواره های نشستن روی نیمکت تیم ملی نبوده و نیست در جام جهانی یک آبروریزی بزرگ به ارمغان بیاورد و با یک خداحافظی و دریافت تمام مبلغ قراردادش، فوتبال ایران را ترک کند.

 

تیم ملی امید در چند سال گذشته بازیچه دست سیاسیونی شده بود که به واسطه رفاقت با افراد مختلف، نیمکتش به آنها تعارف می شد. از پرویز مظلومی گرفته تا فرهاد مجیدی و حمید استیلی و حالا مهدی مهدوی کیا که هیچ یک از اسامی فوق هرگز صلاحیت نشستن روی نیمکت تیم ملی امید ایران را نداشتند و تنها به واسطه برخی روابط و ملاحضات خود قصد داشتند از این طریق رزومه سازی کرده تا احتمالاً پلی سریع به آینده حرفه ای خود بزنند.

 

این افتضاح بزرگ نشان داد حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران به تنهایی جوابگو نیست و کار می بایست از پایه و اصولی اصلاح شود وگرنه در کنار مهدوی کیا، نفراتی همچون جان لامرز هلندی، مهران شدیدی پور مربی ایرانی-سوندی سابق تیم کیا و بدنساز آلمانی دیده می شدند اما همه این موارد در کنار افتخارات مهدوی کیا در زمان بازی اش در بوندس لیگا نتوانست تیم زیر 23 سال ایران را به موفقیت برساند. او در مسیر آماده سازی نیز بازیهای تیم ملی امید تدارکاتی خوبی برگزار کرد که از آن جمله می توان به پیروزی 3 بر 1 تیم امید مقابل پرسپولیس در فروردین امسال اشاره کرد اما در نهایت مهدوی کیا در توجیه به ناکامی اخیر تیم امید به این نکته اشاره کرد که بازیکنانش 2 سال کوچکتر از بازیکنان سایر تیم ها بودند. آقای مهدوی کیا ظاهراً فراموش کرده اند بازیکنان تیمش توانستند پرسپولیسی را شکست دهند که بازیکنانش 10-15 سال بزرگتر از بازیکنان امید ایران بودند.

کلیدواژه : مهدی مهدوی کیا

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
    • لنگیه کیسه کش هشت تایی بوسیله سرورش استقلال تاج فوتبال ایران 11 ژوئن 2022 / 9:27 ق.ظ

      فضاحت های وزارت ورزش و فدراسیون فوتبالی که توش اون همه پیگوزی چی کثیف فعالیت می کنند کم کم اشکار میشه . اوجش هم جام جهانیه که تیم ملی فوتبال که با پیگوزی چیای دور و برش بسته میشه با سه باخت حقارت بار کل اعتبار فوتبال ایران رو حراج خواهد کرد .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید