کد خبر:35392
پ

مهدی عبدی: استقلال خوب است اما اگر ما نباشیم!

مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس در خصوص شرایط خودش و تیمش و رقبا در مسیر قهرمانی صحبتهای جالبی مطرح کرده که در ادامه اهم آنها را می خوانید.   مهدی عبدی: استقلال خوب است اما اگر ما نباشیم! 🔺در مدت حضورم در پرسپولیس 3 قهرمانی لیگ، یک قهرمانی جام حذفی، دو سوپرکاپ، یک فینال آسیا کسب […]

مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس در خصوص شرایط خودش و تیمش و رقبا در مسیر قهرمانی صحبتهای جالبی مطرح کرده که در ادامه اهم آنها را می خوانید.

 

مهدی عبدی: استقلال خوب است اما اگر ما نباشیم!

🔺در مدت حضورم در پرسپولیس 3 قهرمانی لیگ، یک قهرمانی جام حذفی، دو سوپرکاپ، یک فینال آسیا کسب کرده‌ام. حالا افتخارات و قهرمانی زیادی باقی مانده است.

🔺سعی می‌کنیم در راستای اهدافی که داریم به بهترین شکل و با بالاترین انگیزه پیش برویم. ما هیچ وقت از اهداف خودمان کوتاه نمی‌آییم و تا وقتی هواداران در کنارمان هستند و با بالاترین انرژی حمایت می‌کنند، ما هم از هیچ کوششی کوتاهی نمی‌کنیم.

🔺استقلال تیم خوبی است و برای آنها و هوادارانش احترام قائلم. آنها رقیب ما در این مسیر هستند اما تا زمانی که برابر ما قرار نگرفته باشند! ما در این فصل هم برای قهرمانی می‌جنگیم. کاری به هیچ چیز نداریم. پنج قهرمانی در زمین و با بالاترین توان و انگیزه و تلاش کسب کرده‌ایم و اینبار هم برای ششمین آن خواهیم جنگید.

🔺کاملا می‌دانیم که این قهرمانی چه ارزشی برای هواداران دارد. پس حق نداریم یک لحظه ناامید شویم و به امید خدا با بالاترین توان در ادامه بازی‌ها حاضر خواهیم شد تا انشاالله یک اتفاق مهم را رقم بزنیم. آنها تیم خوبی هستند، تا این لحظه باخت نداشته‌اند. مسلما بازی سختی در دربی خواهیم داشت.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • علی 20 فوریه 2022 / 3:45 ب.ظ

    اگه داورای بیشرافت که داعم بهتون گل افساید هدیه میدن یا حمله و تک به تک شده مهاجم تیم رقیب با گلرتونو افساید میگیرند که گل نخورید نباشن لنگ باید برای عدوم سقوط به دسته پایین تر بجنگه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید