کد خبر:31584
پ

مهدی طارمی مامور 007 جدید در فوتبال اروپا

مهدی طارمی با درخشش خیره کننده خود در 3 فصل اخیر در فوتبال پرتغال، حالا نامی برای خود در فوتبال اروپا دست و پا کرده و بسیاری از تیم های مطرح فوتبال اروپا به دنبال جذب او در نقل و انتقالات زمستانی اروپا هستند.   مهدی طارمی مامور 007 جدید در فوتبال اروپا در آستانه […]

مهدی طارمی با درخشش خیره کننده خود در 3 فصل اخیر در فوتبال پرتغال، حالا نامی برای خود در فوتبال اروپا دست و پا کرده و بسیاری از تیم های مطرح فوتبال اروپا به دنبال جذب او در نقل و انتقالات زمستانی اروپا هستند.

 

مهدی طارمی مامور 007 جدید در فوتبال اروپا

مهدی طارمی مامور 007 جدید در فوتبال اروپا

در آستانه بازی پورتو و آث میلان در لیگ قهرمانان اروپا، حالا خبر از پیشنهاد 60 میلیون دلاری تیم آث میلان برای جذب مهدی طارمی به گوش می رسد که به تائید رسانه های ایتالیایی نیز رسیده است. گفته می شود طارمی همچنین از دو تیم مطرح انگلیسی و اسپانیایی هم پیشنهاد دارد که گمانه زنی ها در خصوص نام این دو تیم بسیار زیاد است.

طارمی که با استمرار گلزنی های خود در لیگ پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا به یک گلزن قهار در رقابتهای اروپایی تبدیل شده، احتمالاً در زمستان از پورتو جدا خواهد شد چرا که قرارداد او با پورتو در انتهای فصل به پایان می رسد و مسئولین پورتو بدشان نمی آید از مهاجم ایرانی خود، درآمدزایی هنگفتی به جیب بزنند و قبل از اتمام قرارداد او و آزاد شدنش، وی را به فروش برسانند.

لقب 007 برای مهدی طارمی از آن جهت انتخاب شده که او به طور کاملاً نامحسوس در فوتبال اروپا رشد کرد و به یکباره به یک چهره شناخته شده در فوتبال اروپا تبدیل شد تا جایی که بسیاری معتقدند گل قیچی برگردون زیابی او به چلسی احتمالاً کاندید جایزه پوشکاش مراسم بهترین های فیفا خواهد بود.

 

شاید اگر طارمی اسیر خودخواهی مسعود سلطانی فر و باشگاه پرسپولییس نمی شد و به زور از ریزه اسپور بازگردانده نشده بود، 2 سال زودتر در فوتبال اروپا اسم و رسمی برای خود دست و پا کرده بود و امروز شاهد حضور او در یکی از تیمهای مطرح 5 لیگ معتبر اروپایی بودیم اما آقایان مجوز خروج طارمی را صادر نکردند تا سرانجام خود طارمی از دست مدیران خودخواه پرسپولیس فرار کند و به یکباره سر از الغرافه در بیاورد و مسیر موفقیتش را از الغرافه شروع کند.

کلیدواژه : مهدی طارمی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید