کد خبر:38082
پ

مهدی تاج چطور برای نام نویسی در انتخابات فدراسیون فوتبال تائید صلاحیت شد؟

روز گذشته مهلت نام نویسی کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال به پایان رسید و در این بین نام یک چهره تکراری در بین نامزدها دیده شد و او کسی نبود جز عامل افتضاح ویلموتس یعنی مهدی تاج.   مهدی تاج چطور برای نام نویسی در انتخابات فدراسیون فوتبال تائید صلاحیت شد؟ اینکه او چطور برای این […]

روز گذشته مهلت نام نویسی کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال به پایان رسید و در این بین نام یک چهره تکراری در بین نامزدها دیده شد و او کسی نبود جز عامل افتضاح ویلموتس یعنی مهدی تاج.

 

مهدی تاج چطور برای نام نویسی در انتخابات فدراسیون فوتبال تائید صلاحیت شد؟

اینکه او چطور برای این انتخابات تائید صلاحیت شده بر ما پوشیده است اما آنچه مسلم است، کم کاری نهادهای نظارتی در این قضیه و مشخص نشدن عامل یا عاملین تحمیل ضرر هنگفت به بیت المال بود چرا که دوران مسعود سلطانی فر به عنوان یکی از متهمین اصلی این پرونده به پایان رسید و مهدی تاج نیز در ان زمان به دلایلی مثل کسالت و بیماری، از صحنه محو شد اما امروز بدون توجه به سابقه سیاهی که از خود در فوتبال ایران بر جای گذاشته، بار دیگر به صحنه بازگشته است. در ادامه اسامی نهایی کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال را مشاهده می کنید. گفتنیست علیرضا اسدی و واعظ آشتیانی به دلیل پر نکردن فرم مربوطه، از لیست نهایی حذف شده اند.

گفتنیست در بین نامزدهای فعلی به نظر می رسد شانس تیم سردار عزیزی محمدی و فتح اله زاده بیش از سایرین است چرا که با توجه به همسویی کشور در رده های بالا با دیدگاه های سپاه پاسداران و نفراتی که در راس قوا قرار گرفته اند، احتمالاً فردی نزدیک به دیدگاه های سپاه پاسداران سکان هدایت فدراسیون فوتبال را به دست خواهد گرفت که با توجه به نایب رئیسی علی فتح اله زاده، تیم قدرتمندی را تشکیل خواهند داد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید