کد خبر:19564
پ

مهاجم اسبق آث میلان به رقیب استقلال در آسیا پیوست

امبایه نیانگ مهاجم سابق میلان تا پایان فصل از رن به الاهلی رقیب استقلال در آسیا پیوست.   برنامه بازیهای استقلال در آسیا 2021   مهاجم اسبق آث میلان به رقیب استقلال در آسیا پیوست باشگاه الاهلی عربستان در حالی خود را برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 آماده می کند که مدیران […]

امبایه نیانگ مهاجم سابق میلان تا پایان فصل از رن به الاهلی رقیب استقلال در آسیا پیوست.

 

برنامه بازیهای استقلال در آسیا 2021

 

مهاجم اسبق آث میلان به رقیب استقلال در آسیا پیوست

مهاجم اسبق آث میلان به رقیب استقلال در آسیا پیوست

باشگاه الاهلی عربستان در حالی خود را برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 آماده می کند که مدیران این باشگاه مجوز چند خرید گران قیمت را برای سرمربی تیم صادر کرده اند. آنها به دنبال جذب یک مدافع مستحکم در پست دفاع وسط نیز هستند اما تاکنون موفق به جذب یک بازیکن با کیفیت در این پست نشده اند. این در حالیست که استقلال، یکی از نماینده های ایران در آسیا با الاهلی در گروه c  هم گروه است و تاکنون نه تنها تقویتی در این تیم صورت نگرفته بلکه با از دست دادن ستاره هایی همچون میلیچ و احتمالاً  دیاباته هر روز ضعیف تر از روز گذشته ظاهر شده است.

 

امبایه نیانگ در تمامی رده های سنی تیم ملی فرانسه به جز بزرگسالان بازی کرده است و ترجیح داده تا در تیم ملی بزرگسالان سنگال بازی کند. او در 23 بازی برای تیم ملی سنگال، 4 گل به ثمر رسانده است. نیانگ از سال 2012 تا 2018 در آث میلان حضور داشت و در 67 بازی برای این تیم 8 گل به ثمر رساند و پس از آن به تیم رن پیوست. او سابقه بازی در تیمهایی همچون تورینو، واتفورد را نیز در کارنامه دارد و مهاجم مشهوری تلقی می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید