کد خبر:41184
پ

منچستریونایتد، آث میلان و چلسی | مشتریان جدید مهدی طارمی

سایت «کالچو مرکاتو» ایتالیا گزارش داد که باشگاه میلان مجدداً به جذب مهدی طارمی علاقه‌مند شده است. روسونری در تابستان نیز برای خرید این مهاجم ایرانی تلاش کرد که مبلغ درخواستی باشگاه پرتغالی، این انتقال را منتفی کرد. قرارداد طارمی با پورتو در سال 2024 به پایان می‌رسد و این باشگاه، اقداماتی برای تمدید این […]

سایت «کالچو مرکاتو» ایتالیا گزارش داد که باشگاه میلان مجدداً به جذب مهدی طارمی علاقه‌مند شده است. روسونری در تابستان نیز برای خرید این مهاجم ایرانی تلاش کرد که مبلغ درخواستی باشگاه پرتغالی، این انتقال را منتفی کرد. قرارداد طارمی با پورتو در سال 2024 به پایان می‌رسد و این باشگاه، اقداماتی برای تمدید این قرارداد انجام داده که هنوز به مرحله امضای آن نرسیده است.

▪️به نظر می‌رسد اگر باشگاه پرتغالی مجدداً رقمی حدود 25 میلیون یورو برای فروش طارمی درخواست کند، اقدام جدیدی از سوی باشگاه میلان برای جذب این بازیکن منتفی نیست. احساس می شود که هیچ باشگاهی حاضر به پرداخت این رقم نباشد، اما در تابستان ممکن است شرایط متفاوت باشد.

پیشتر نیز خبر جایگزینی کریستیانو رونالدو با مهدی طارمی در رسانه های انگلیسی سر و صدا به پا کرده بود. از مدتها قبل نیز خبر توافق چلسی با پورتو برای انتقال طارمی به لیگ برتر انگلیس در نقل و انتقالات زمستان فوتبال اروپا رسانه ای شده بود.

حال باید منتظر ادامه درخشش طارمی در جام جهانی ماند و دید قیمت نهایی او برای انتقال در فصل نقل و انتقالات چقدر خواهد بود. طارمی فعلا با 2 گل در جدول گلزنان جام جهانی به طور مشترک با چند بازیکن در صدر قرار دارد.

کلیدواژه : مهدی طارمی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید