کد خبر:43978
پ

منتظر گلباران شدن حسینی در دربی 100 باشید | تبعات یک تصمیم احمقانه

در جریان بازی شب گذشته استقلال و هوادار اتفاقی نادر رخ داد و سید حسین حسینی دروازه بان استقلال پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپش را به گل تبدیل کرد که این مسئله با واکنش منفی سرمربی هوادار مواجه شد. جدای از اینکه این رفتار، یه حرکت غیراخلاقی و غیرورزشی از سمت استقلالی ها بود […]

در جریان بازی شب گذشته استقلال و هوادار اتفاقی نادر رخ داد و سید حسین حسینی دروازه بان استقلال پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپش را به گل تبدیل کرد که این مسئله با واکنش منفی سرمربی هوادار مواجه شد.

جدای از اینکه این رفتار، یه حرکت غیراخلاقی و غیرورزشی از سمت استقلالی ها بود باید به این نکته اشاره کرد که در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که ساپینتو تاکید زیادی داشت تا پنالتی را خود مهدی قایدی به گل تبدیل کند و اینکه به یکباره سید حسین حسینی با این توجیه که برای دلداری بابت از دست رفتن کلین شیتش پشت توپ ایستاده، غیرقابل قبول است.

حسینی که در همین بازی ساده نیز نشان داد غیرقابل اطمینان است و بازوبند کاپیتانی بر بازوی او سنگینی می کند، با این حرکت بچه گانه خود نشان داد هرگز در حد و اندازه های استقلال نبوده و نیست و سطح پائین شخصیتی خود را به نمایش گذاشت. این در حالیست که در نقطه مقابل مهدی قایدی جوان دو بار با از خودگذشتگی در حالی که می توانست هت تریک کند، پنالتی های خود را به محمد محبی و حسینی داد تا فرق افراد در شرایط سخت اینگونه مشخص شود.

به واقع اگر توپ مذکور به گل تبدیل نمی شد، آیا این حجم از فشار روانی بر روی دروازه بان استقلال تا دربی، اعتماد به نفسی برای او باقی می گذاشت؟ چطور بازیکنان به دستورات کادر فنی بی تفاوت هستند در حالی که بارها پیشتر چوب این خودسری های احمقانه را خورده اند که بارزترین آن زمانی بود که گادوین منشا برای گل کردن پنالتی مقابل پرسپولیس پشت توپ ایستاد اما فرشید اسماعیلی با همان روحیه احمقانه ای که شب گذشته به سراغ سید حسین حسینی آمد تا تیم هوادار را تحقیر کند، با هدف تحقیر بیرانوند و زدن گلی چیپ به زور پشت توپ ایستاد و پنالتی حساس در دربی را از دست داد و پس از آن نیز برای همیشه از فوتبال ایران محو شد …

امروز نیز با توجه به این اتفاق به نظر می رسد هیجان مضاعف و اعتماد به نفس کاذبی که نزد حسینی به وجود آمده کار دست او در دربی خواهد داد و همانطور که استقلال نتیجه دو سه دربی اخیر را به خاطر اشتباهات فاحش او از دست داده، احتمالاً باز هم باید تاوان اشتباهات جوگیری دروازه بان خود در دربی را پس بدهد این در حالیست که آبی ها هیچ گزینه آلترناتیوی هم در اختیار ندارند و با این هیجان و اعتماد به نفس کاذبی که نزد بازیکنان استقلال به خصوص سید حسین حسینی به وجود آمده، احتمالاً در دربی همه چیز بر خلاف انتظار هواداران استقلال پیش خواهد رفت …

به واقع چه زمانی بازیکنان فوتبال ایران که پول حرفه ای دریافت می کنند، قصد دارند حرفه ای رفتار کنند؟

چرا سرمربی استقلال باید مجبور شود بابت حرکت احمقانه بازیکنش در انتهای بازی از ساکت الهامی عذرخواهی کند؟

آیا با این حرکت احمقانه اگر تیمی در آینده به همین سبک در ورزشگاه آزادی مقابل انبوه تماشاگران این تیم، با حرکتی قصد تحقیر استقلال را داشت هاشد، جای گله و شکایتی باقی می ماند؟ فرهنگ در گرانی است که متاسفانه نزد برخی بازیکنان و مربیان یافت نمی شود چرا که اگر همین رفتار علیه آنها صورت بگیرد، شدیدترین واکنش ها و بیانیه ها را منعکس می کنند. امروز وظیفه باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال است که از حرکت بچه گانه کاپیتان خود که باعث سرافکندگی فرهنگی میلیون ها استقلالی شد، عذرخواهی و اعلام برائت کرده و با بازیکن خاطی برخورد کند. کمترین برخورد با حسینی می تواند این باشد که بازوبند کاپیتانی را از او گرفته و به بازیکنی مثل روزبه چشمی که لیاقت آن را دارد، تحویل دهند. شاید اگر فرد دیگری به عنوان کاپیتان در زمین حضور داشت، اجازه انام چنین حرکتی را به حسینی نمی داد اما افسوس که کاپیتان استقلال خود او بود!!

پی نوشت: سالها پیش نیز سید مهدی رحمتی در حرکتی مشابه در جام حذفی پشت توپ ایستاد و ضربه ش به بیرون رفت تا استقلال به خاطر اعتماد به نفس کاذب دروازه بانش یک جام را از دهد. آیا اینبار به خاطر اعتماد به نفس کاذب حسینی، یک جام دیگر می پرد؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید