کد خبر:30440
پ

مقایسه وضعیت آماده سازی استقلال و الهلال | تیم پاساژگرد استقلال حریف الهلال نمی شود

در حالی که هواداران نگران استقلال این روزها پیگیر وضعیت نقل و انتقالات تیمشان هستند، به نظر می رسد حتی اگر مدیران این تیم بهترین عملکرد را هم در نقل و انتقالات داشته باشند، باز هم حریف تیم قدرتمند الهلال در بازی که دو هفته دیگر برگزار میشود نخواهند شد چرا که اگر این اتفاق […]

در حالی که هواداران نگران استقلال این روزها پیگیر وضعیت نقل و انتقالات تیمشان هستند، به نظر می رسد حتی اگر مدیران این تیم بهترین عملکرد را هم در نقل و انتقالات داشته باشند، باز هم حریف تیم قدرتمند الهلال در بازی که دو هفته دیگر برگزار میشود نخواهند شد چرا که اگر این اتفاق رخ دهد، فوتبال زیر سوال خواهد رفت.

 

مقایسه وضعیت آماده سازی استقلال و الهلال | تیم پاساژگرد استقلال حریف الهلال نمی شود


12345

حتماً در جریان اردوی اروپایی الهلال و دیدار تدارکاتی این تیم با لایپزیش و هرتابرلین قرار گرفته اید. و از خریدهای جدید این تیم از جمله موسی مارگا نیز خبر دارید. خریدهایی که به حدی با کیفیت هستند که جا را برای بازیکنی مثل جوینکو تنگ کردند تا او از این تیم جدا شود. نکته دیگر در خصوص امادگی الهلال در روز بازی با استقلال اینکه این تیم اکنون در لیگ عربستان، بازیهای ابتدایی خود را پشت سر می گذارد و در کوران رقابتها قرار دارد و به مرور تا روز بازی با استقلال، خستگی تمرینات بدنسازی و آماده سازی پیش فصل نیز از تن بازیکنانش خارج خواهد شد.

این در حالی است که مدیران ضعیف باشگاه استقلال نه تنها در تمدید قرارداد بازیکنان استقلال ناموفق بوده اند، بلکه برنامه آماده سازی قوی هم برای دیدار حساس مقابل الهلال تدارک ندیده اند و بازیکنان استقلال که هنوز تمرینات اماده سازی خود را نیز آغاز نکرده اند هر یک در گوشه ای از ایران یا کشورهای حوزه خلیج فارس مشغول پاساژگردی و گذراندن هالیدی و تعطیلات خود هستند.

فرهاد مجیدی که هنوز نمی داند کدام بازیکن تیمش را در بازی با الهلال در اختیار دارد و کدام را در اختیار ندارد، حتی نمی داند قرار است بازیکن جدیدی به تیمش اضافه شود یا خیر؟

با این شرایط هواداران استقلال به جای فکر کردن به شکست دادن الهلال می بایست برای کمتر گل خوردن مقابل تیم قدرتمند عربستانی دعا کنند تا فاجعه العین بار دیگر برای آنها تکرار نشود.

احمد مددی که از آخرین بازمانده های دوران منحوس وزارت مسعود سلطانی فر محسوب می شود، این روزها عمداً یا سهواً با کم کاری در تدارک تیم استقلال برای مصاف با الهلال، کمر به شکست سنگین نماینده ایران در جدال با عربستانی ها بسته است.

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • احمدرضانظری 18 آگوست 2021 / 6:46 ب.ظ

    ۱۲۳۴۵

  • Moh12345 18 آگوست 2021 / 6:40 ب.ظ

    12345

  • Moh12345 18 آگوست 2021 / 6:40 ب.ظ

    ۱۲۳۴۵

  • معصومه صادقزاده 18 آگوست 2021 / 6:35 ب.ظ

    ۱۲۴۴۵

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید