کد خبر:10486
پ

مقایسه نوع خداحافظی باشگاه پرسپولیس با انصاری و بارسلونا با لوییز سوارز

مقایسه فوتبال آماتور ایران در تمام حوزه ها با فوتبال حرفه ای در اروپا کار درستی نیست اما شاید بد نباشد برای حرفه ای شدن هرزچندگاهی نگاهی به رفتار حرفه ای های حوزه فوتبال در اروپا بیاندازیم تا شاید نوع رفتار درست در حوزه های مختلف را یاد گرفتیم! در ادامه قصد داریم به مقایسه […]

مقایسه فوتبال آماتور ایران در تمام حوزه ها با فوتبال حرفه ای در اروپا کار درستی نیست اما شاید بد نباشد برای حرفه ای شدن هرزچندگاهی نگاهی به رفتار حرفه ای های حوزه فوتبال در اروپا بیاندازیم تا شاید نوع رفتار درست در حوزه های مختلف را یاد گرفتیم! در ادامه قصد داریم به مقایسه نوع خداحافظی باشگاه بارسلونا با سوارز و باشگاه پرسپولیس با انصاری و ربیه خواه بپردازیم.

 

مقایسه نوع خداحافظی باشگاه پرسپولیس با انصاری و بارسلونا با لوییز سوارز

حتماً در جریان خداحافظی دردناک و غریبانه محسن ربیع خواه و محمد انصاری از باشگاه پرسپولیس قرار گرفته اید؛ خداحافظی که هیچ نوع احترامی به بازیکنانی که در 4 سال گذشته برای این تیم افتخارآفرینی کردند و در کسب جام های متعدد همراه تیم بودند، دیده نشد و در راه جدایی این دو بازیکن نیز سنگ اندازی هایی برای صدور رضایتنامه بی دردسر انجام شد. نکته دردآور جدایی انصاری و ربیع خواه جائیست که بدانیم آنها در اوج نیاز تیم برانکو که محروم از پنجره نقل و انتقالات بود در چندین پست برای پرسپولیس بی بازیکن به میدان رفتند و خروجی فشار بیش از حد به آنها نیز پارگی رباط و مصدومیت طولانی مدت آنها بود که با مشاهده نوع خداحافظی باشگاه با آنها به نظر می رسد این موضوع هیچ ارزشی برای باشگاه نداشته است.

 

خداحافظی باشکوه بارسلونا با سوارز

در طرف مقابل خداحافظی باشگاه بارسلونا و لوییز سوارز را دیدیم که در کمال افتخار و احترام با او رفتار شد و جشن خداحافظی با شکوهی برای یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ بارسلونا (سوارز) برگزار شد و او با حضور در رختکن و خداحافظی با بازیکنان تیم و عکس یادگاری با جام هایی که در دوران حضورش در بارسلونا به دست آورده بود به بهترین شکل ممکن و با خاطره ای خوش از بارسلونا جدا شد.

سلیقه مربیان در فوتبال متفاوت است و هر بازیکنی باید در ناخودآگاه ذهن خود این را بپذیرد که حتی اگر بهترین بازیکن روی کره زمین هم باشد، این امکان وجود دارد در پازل تاکتیکی مربی جدید تیم جایی نداشته باشد و با توجه به اینکه مسئولیت نتایج تیم با مربی است، جذب بازیکن جدید یا جدایی بازیکنان فعلی با نظر مستقیم او انجام می شود چرا که او در نهایت می بایست به مدیران باشگاه بابت نتایجی که با تیم کسب کرده جوابگو باشد نه بازیکنان!

 

پی نوشت: شاید همین رفتار باشگاه با بازیکنان پرافتخار پرسپولیس باعث شده تا دل برخی از پیشکسوتان فعلی تیم از تکرار همین قصه برای خودشان بلرزد و تا قبل از اینکه مورد بی مهری باشگاه قرار بگیرند قصد جدایی از تیم را به شکل آبرومندی دارند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید