کد خبر:16695
پ

مقایسه عملکرد گل محمدی و کالدرون برانکو در پرسپولیس | یحیی بدتر از گابریل

در حالی که سه تساوی پیاپی و ملال آور برای هواداران پرسپولیس پس از ناکامی در فینال لیگ قهرمانان آسیا،، آنها را نسبت به ادامه فصل کمی نگران کرده در ادامه به بررسی بازی های پرسپولیس در لیگ نوزدهم و بیستم بعد از برگزاری هفت بازی پرداخته ایم.   مقایسه عملکرد گل محمدی و برانکو […]

در حالی که سه تساوی پیاپی و ملال آور برای هواداران پرسپولیس پس از ناکامی در فینال لیگ قهرمانان آسیا،، آنها را نسبت به ادامه فصل کمی نگران کرده در ادامه به بررسی بازی های پرسپولیس در لیگ نوزدهم و بیستم بعد از برگزاری هفت بازی پرداخته ایم.

 

مقایسه عملکرد گل محمدی و برانکو و کالدرون در پرسپولیس | یحیی بدتر از گابریل

مقایسه عملکرد گل محمدی و کالدرون در پرسپولیس | یحیی بدتر از گابریل

پرسپولیس در لیگ هجدهم با هدایت برانکو در هفت هفته اول 4 برد و سه تساوی به دست آورد که مجموع امتیاز 15 امتیاز را برای تیم برانکو ثبت کرد. نکته جالب در خصوص تیم آن زمان پرسپولیس نیز کسب سه تساوی پیاپی در این حد فاصل بود که هواداران پرسپولیس در لیگ بیستم را به یاد فصل هجدهم انداخته است.

 

پرسپولیس در لیگ نوزدهم تا هفته هفتم با تیمهای پارس جنوبی جم، تراکتور صنعت نفت، استقلال، سپاهان، شهرخودرو و پیکان بازی کرد که حاصل این هفت بازی 4 پیروزی و 3 شکست بود که 12 امتیاز ثمره کار گابریل کالدرون در پرسپولیس بعد از برگزاری 7 بازی در لیگ برتر بود.

 

در لیگ بیستم اگرچه پرسپولیس تاکنون شکستی در کارنامه ثبت نکرده اما تساوی های پیاپی این تیم باعث جا ماندن از روند نتیجه گیری خوب پرسپولیس شده است به طوری که سرخ ها در 7 بازی 2 پیروزی و 5 تساوی در کارنامه دارند که مجموع امتیازات این تیم را به عدد 11 می رساند.

 

خبر خوب برای هواداران پرسپولیس اینکه تیم آنها تفاوت زیادی با روند نتیجه گیری فصل گذشته ندارد و تنها 1 امتیاز نسبت به تیم قصل قبل تا پایان هفته هفتم کمتر کسب کرده اند و آنها می توانند همچنان نسبت به ادامه فصل امیدوار باشند. هواداران پرسپولیس با مقایسه سه تساوی کسب شده در هفت هفته اول رقابتها با مدت مشابه در لیگ هجدهم و نتیجه نهایی که قهرمانی پرسپولیس بوده بیشتر از قبل می توانند به تیم خود امیدوار باشند چرا که معمولاً این پرسپولیس بوده که در نتیجه گیری ثبات بیشتری داشته و بقیه تیمها در میانه راه با اخلال در روند نتیجه گیری خود از کورس قهرمانی جا مانده اند.

 

با توجه به خالی بودن دست گل محمدی روی نیمکت به دلیل رفتن برخی ستاره های تیشم یا محرومیت عیسی آل کثیر، به نظر می رسد گل محمدی می بایست به هر نحو ممکن تیمش را تا نیم فصل در کورس قهرمانی نگه دارد تا با رسیدن به فصل نقل و انتقالات خیلی فوری نسبت به تقویت تیم در خط دفاع، هافبکحمله اقدام کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید