کد خبر:6354
پ

مقایسه شرایط استقلال و پرسپولیس در آستانه شروع مجدد لیگ قهرمانان

سرخابی های پایتخت تا کمتر از یک هفته دیگر اولین بازی خود در شروع مجدد لیگ قهرمانان آسیا را برگزار خواهند کرد که شرایط متفاوتی را برای ورود به بازیها تجربه می کنند.   زمان بازی بعدی پرسپولیس   شماتیک ترکیب پرسپولیس با بازیکنان جدید در آسیا   مقایسه شرایط استقلال و پرسپولیس در آستانه […]

سرخابی های پایتخت تا کمتر از یک هفته دیگر اولین بازی خود در شروع مجدد لیگ قهرمانان آسیا را برگزار خواهند کرد که شرایط متفاوتی را برای ورود به بازیها تجربه می کنند.

 

زمان بازی بعدی پرسپولیس

 

شماتیک ترکیب پرسپولیس با بازیکنان جدید در آسیا

 

مقایسه شرایط استقلال و پرسپولیس در آستانه شروع مجدد لیگ قهرمانان

مقایسه شرایط استقلال و پرسپولیس در آستانه شروع مجدد لیگ قهرمانانپرسپولیس در شرایطی که سه ستاره اصلی ترکیبش یعنی بیرانوند، ترابی و علیپور را در اختیار ندارد به بازیها باز میگردد. البته آنها توانستند نام بازیکنان جدیدشان را برای afc ارسال کنند و قادر به استفاده از نفراتی همچون آل کثیر شجاعی و رمضانی، آقایی و حامد لک هستند.  اگرچه گل محمدی از شرایط جدایی سه ستاره تیمش گله داشت اما به نظر نمیرسد او مشکل خاصی در بازگشت به بازیها داشته باشد چرا که با وجود نفراتی همچون عالیشاه، نعمتی، امیری و بشار رسن جای خالی علیپور و ترابی به چشم نخواهد آمد و اگر حامد لک در شرایط آرمانی خود قرار داشته باشد، چیزی کمتر از بیرانوند نخواهد داشت. مزیت پرسپولیس نسبت به استقلال در این است که تمرینات این تیم با حضور همه نفرات به طور منظم و با سرمربی مشخص برگزار شده است.

 

تاریخ و ساعت بازی های استقلال در آسیا 2020 

 

بحران در استقلال با فاجعه مدیریتی

در طرف مقابل اوضاع در استقلال بحرانی به نظر می رسد چرا که بعد از حواشی خودساخته عجیب در جام حذفی، این تیم نه تنها یک جام را بلکه سرمربی خود را نیز از دست داد تا با شرایط روحی ضعیف وارد بازیها شود. نکته خطرناک استقلال در بازگشت به بازیها عدم تمرینات منظم است که با نبود چند بازیکن شاخص این تیم به طور ناقص در چند روز گذشته برگزار شده و هنوز خبری از بازگشت دیاباته و میلیچ به تمرینات نشده است. استقلالی ها که در خط دروازه با ضعف مفرط رو به رو هستند حتی نمیتواننذ از بازیکنان جدید خود در آسیا استفاده کند و عدم تمدید قرارداد علی کریمی و فرشید اسماعیلی نیز به معضل بزرگ آنها تبدیل شده تا آنالیزور این تیم در مورد کسب نتایج ضعیف این تیم در آسیا هشدار جدی دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید