کد خبر:35781
پ

مقایسه رقم قرارداد بازیکنان و کادر فنی استقلال و پرسپولیس در فصل جاری

مقایسه صورت قراردادها و هزینه‌های مجموعه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس طبق اطلاعات اعلامی مدیران سرخابی به فرابورس را در ادامه مشاهده می کنید. 🖊انتشار صورت اعلامی مدیران عامل سرخابی به سازمان فرابورس که گامی مهم در جهت اجرای خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است باعث شد تا اطلاعات قراردادی این دو باشگاه پرطرفدار […]

مقایسه صورت قراردادها و هزینه‌های مجموعه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس طبق اطلاعات اعلامی مدیران سرخابی به فرابورس را در ادامه مشاهده می کنید.

🖊انتشار صورت اعلامی مدیران عامل سرخابی به سازمان فرابورس که گامی مهم در جهت اجرای خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است باعث شد تا اطلاعات قراردادی این دو باشگاه پرطرفدار شفاف‌سازی شود.

🔰کادرفنی:

🖊مجموع قرارداد کادر یحیی و دستیارانش بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان در فصل جاری بوده که در مقایسه با کادر استقلال که فردی خارجی همچون گابریل پین را در اختیار دارد،اختلافی فاحش در حدود بیشتر از ۲ برابر دارد که بسیار عجیب است.

🖊کادرفنی پرسپولیس را با این اوصاف می‌توان با اختلاف گران‌ترین و پر‌درآمدترین کادر لیگ برتر دانست.

🔰بازیکنان:

🖊مبلغ قرارداد ۲۹ بازیکن داخلی استقلال حدود ۹۸ میلیارد تومان و ۲۴ بازیکن پرسپولیس در حدود ۹۶ میلیارد تومان است که اختلاف چندانی وجود ندارد اما در بحث بازیکنان خارجی استقلال به ۴ بازیکن خارجی خود ۵۰ میلیارد و پرسپولیس به ۳ خارجی خود حدود ۸ میلیارد بوده که اختلاف فاحشی بین قرارداد خارجی‌ها وجود دارد.

🖊با این اوصاف مجموع قرارداد بازیکنان استقلال حدود ۴۵ میلیارد تومان از پرسپولیس بیشتر است.

🔰تدارکات و پشتیبانی:

🖊کادر پشتیبانی و تدارکات استقلال با تعداد نفرات تقریبا دو برابری نسبت به پرسپولیس،دریافتی تقریباً دو برابر نسبت به کادر سرخابی دارند که البته رقم زیادی نیست.

کلیدواژه : استقلالپرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید