کد خبر:30958
پ

مقایسه استقلال با لیورپول | یک مدیر خائن در مقابل مدیر حرفه ای

تقریبا هر هوادار استقلال از نیم فصل دوم به بعد و پس از کارشکنی در جذب امین قاسمی نژاد و استعفای سه عضو هیئت مدیره به خوبی می دانست که قرار است چه بلایی سر استقلال مجیدی بیاید و بحث برکناری او پس از ناکامی احتمالی مقابل الهلال نیز قابل پیش بینی بود اما نکته […]

تقریبا هر هوادار استقلال از نیم فصل دوم به بعد و پس از کارشکنی در جذب امین قاسمی نژاد و استعفای سه عضو هیئت مدیره به خوبی می دانست که قرار است چه بلایی سر استقلال مجیدی بیاید و بحث برکناری او پس از ناکامی احتمالی مقابل الهلال نیز قابل پیش بینی بود اما نکته قابل توجه در این خصوص، شتابزدگی و عجله مدیریت فعلی استقلال برای برکناری مجیدی است که در نوع خود جای تامل دارد.

 

مافیای فرادولتی خواهان ناکامی استقلال با مجیدی

 

مقایسه استقلال با لیورپول | یک مدیر خائن در مقابل مدیر حرفه ای

مقایسه استقلال با لیورپول | یک مدیر خائن در مقابل مدیر حرفه ای

احمد مددی و ملکیان در حالی به طور رسمی اعلام کردند که فرهاد مجیدی در 3 جام نتیجه نگرفته و می بایست عملکرد او مورد بررسی قرار بگیرد که هرگز به عملکرد ضعیف مدیریت در این مسیر نپرداختند.

1. در ابتدای فصل با یک سناریوی از پیش تعیین شده به یکباره محمود فکری بدون رزومه قابل توجه سرمربی استقلال شد.

2.فرهاد مجیدی در نیم فصل، تیم را تحویل گرفت و علی رغم صدمات روحی بسیاری که توسط کادر فنی قبل به تیم وارد شده بود، او توانست آن تیم را بازسازی کند و تا فینال جام حذفی پیش برود و از گروه مرگ در آسیا به عنوان صدرنشین صعود کند.

3.احمد مددی و کادر مدیریت استقلال نه تنها تلاشی برای حفظ آن تیم مقتدر نکرد بلکه یکی یکی مقدمات جدایی ستاره های موثر استقلال را فراهم کرد به طوری که 50 درصد تیمی که در مرحله گروهی بازی کرده بود با تیمی که مقابل الهلال بازی کرد، تغییر کرده بود که این موضوع ضعف مدیریت را در کسب این نتیجه در بازی مقابل الهلال به اثبات رساند.

4.در دیدار مقابل فولاد در فینال جام حذفی نیز اتفاقات عجیبی از جمله نبود زمین تمرین مناسب و اعتصاب بازیکنان به دلیل عدم پرداخت مطالبات رخ داد که باز هم ضعف مدیریت را در آستانه یک دیدار بزرگ دیگر به اثبات رساند.

5.در لیگ نیز به قدری محمود فکری در انتهای دوران حضورش در استقلال امتیاز از دست داد که پرسپولیس رده سیزدهمی به صدر جدول رسید و استقلال به رتبه سوم تنزل پیدا کرد و پس از آن بود که خیلی دیر تیم به فرهاد مجیدی تحویل داده شد و عملاً شانس زیادی برای قهرمانی این تیم با توجه به بازیهای باقیمانده وجود نداشت و تعلل مدیریت استقلال در برکناری محمود فکری، منجر به از دست رفتن حداقل 7 امتیاز برای استقلال شد.

 

نکته مضحک در خصوص اظهارات مدیرعامل استقلال اینکه او در حالی کادر فنی استقلال را به کسب نتایج ضعیف متهم می کند که هرگز به ضعف مدیریت در رقم خوردن این نتایج اشاره نکرد و گویی با برنامه قبلی زمینه چینی برای ناکامی استقلال با مجیدی فراهم شده بود تا با خیال راحت بتوانند او را برکنار کنند. مددی در حالی وعده جذب دو بازیکن خارجی را به جای فروش قایدی به مجیدی داد که در این مورد هم به او خیانت کرد و بازیکنی در سطح قایدی جذب استقلال نشد.

امروز احمد مددی می بایست پاسخگوی این مسئله باشد که چطور بدون لحاظ کردن منافع باشگاه استقلال، مجوز خروج فراز کمالوند را از استقلال داد. چطور در جذب گابریل پین سنگ اندازی و تعلل کرد تا کادر فنی استقلال، خالی تر از همیه در رقابتهای لیگ و جام حذفی مقابل حریفان حاضر باشد ؟ او  تنها 10 روز مانده به دیدار مقابل الهلال، این مربی به تیم اضافه شد که عملاً تاثیر چندانی در خروجی این تیم نداشته است و به طور واضحی آقایان از تاثیرگذاری او در فصل آتی به وحشت افتاده اند که امروز سراسیمه به دنبال برکناری مجیدی و به تبع آن گابریل پین افتاده اند.

 

مقایسه استقلال با لیورپول

در پایان توجه شما را به لیورپول سال 2018 جلب می نمائیم. جایی که لیورپول با یورگن کلوپ نه قهرمان لیگ برتر انگلیس شد، نه قهرمان جام حذفی انگلیس شد و در فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز با اشتباه کاریوس مقابل رئال مادرید و مصدومیت صلاح به دست راموس شکست خورد اما مدیران این تیم هرگز رفتاری مثل مددی با سرمربی خود انجام ندادند و مزد حمایت از سرمربی خود را گرفتند و در فصول بعد، هم قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، هم قهرمانی لیگ برتر انگلیس و هم قهرمانی جام حذفی را جشن گرفتند.

کلیدواژه : استقلاللیورپول

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید