کد خبر:9965
پ

معنای سکوت شجاع خلیل زاده و هیاهوی باشگاه پرسپولیس

در حالی که شب گذشته باشگاه پرسپولیس به طور ضمنی به ماندگای شجاع خلیل زاده در پرسپولیس اشاره کرده بود اما به نظر می رسد این اعلام رسمی، هنوز قطعیت پیدا نکرده است چرا که شجاع خلیل زاده با سکوت خود، همچنان بر شایعات و ابهامات در این خصوص دامن زده است.   معنای سکوت […]

در حالی که شب گذشته باشگاه پرسپولیس به طور ضمنی به ماندگای شجاع خلیل زاده در پرسپولیس اشاره کرده بود اما به نظر می رسد این اعلام رسمی، هنوز قطعیت پیدا نکرده است چرا که شجاع خلیل زاده با سکوت خود، همچنان بر شایعات و ابهامات در این خصوص دامن زده است.

 

معنای سکوت شجاع خلیل زاده و هیاهوی باشگاه پرسپولیس

معنای سکوت شجاع خلیل زاده و هیاهوی باشگاه پرسپولیس

حتماً از ماجرای فسخ قرارداد شجاع خلیل زاده مطلع هستید که پس از آن نیز باشگاه پرسپولیس از این بازیکن به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرد و فسخ قرارداد او را غیرقانونی اعلام کرد. اکنون کمیته تعیین وضعیت مسئولی رسیدگی به این پرونده شده تا مشخص شود آیا فسخ شجاع خلیل زاده قانونی بوده یا غیر قانونی؟

 

گفته می شود علت سکوت شجاع خلیل زاده نیز ریشه در نتیجه این داوری دارد چرا که او منتظر است تا متوجه شود آیا می تواند از پرسپولیس جدا شود یا خیر؟ اگر حکم به نفع او باشد، او قطعاً از پرسپولیس جدا خواهد شد اما اگر حکم به نفع باشگاه پرسپولیس باشد، امکان جدایی شجاع خلیل زاده وجود ندارد و او به عنوان سمبل وفاداری و عشق به پرسپولیس به اجبار به این تیم بازگردانده می شود؛ البته بر طبق مقررات، او  با محرومیتی 4 تا 6 ماهه برای نقض غیرقانونی قراردادش مواجه خواهد شد که احتمالاً این موضوع با لابی دولتی حل خواهد شد.

نکته مهم در این ماجرا، حضور یا عدم حضور شجاع خلیل زاده در تمرینات پرسپولیس است؛ او که روز گذشته در بازگشت از اردوی تیم ملی، در تهران حضور داشت، علی القاعده در صورت توافق با رسول پناه برای ماندن در تیم می بایست در تمرینات تیم شرکت کند؛ حال باید منتظر ماند و دید آیا شجاع در تمرینات امروز پرسپولیس شرکت می کند یا خیر؟

 

تاکنون واکنشی از شجاع خلیل زاده مبنی بر ماندنش در تیم منعکس نشده و او در آخرین حرکتش، کپشنی که مبنی بر ماندنش در پرسپولیس بود را پاک کرد تا بر ابهامات افزوده باشد.

 

پی نوشت: از واپسین ساعات روز گذشته معاون سابق باشگاه پرسپولیس(ح.ق) به همراه لشگر کانال های و پیج های نزدکی به خود در شبکه های اجتماعی در حال انتشار اخباری مبنی بر ماندگاری شجاع در پرسپولیس هستند و این در حالیست که هیچ واکنشی از شجاع در این خصوص دیده نمی شود چرا که بر طبق ادعای سپهر حیدری او با پیشنهاد یک میلیون و هشتصد هزار دلاری تیم قطری مواجه شده است طبیعتاً این پیشنهاد مالی سنگین غیرقابل چشم پوشی است؛ اگرچه سپهر حیدری در ادامه صحبتهایش اینطور گفت که شجاع حاضر است با یک سوم پیشنهاد قطری ها در پرسپولیس بماند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید