کد خبر:3366
پ

معرفی کامل ب.ز یا همان بهروز زنجانی | فرد مشکوک اطراف ویلموتس و فدراسیون

بهروز زنجانی نام یکی از چهره های جوان و با نفوذ فدراسیون فوتبال ایران در سال های اخیر است که برخی کارشناسان و صاحب نظران عقیده دارند در انعقاد قرارداد دو سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گذشته یعنی کارلوس کی روش و مارک ویلموتس نقش داشته است. در ادامه به معرفی بهروز زنجانی دلال […]

بهروز زنجانی نام یکی از چهره های جوان و با نفوذ فدراسیون فوتبال ایران در سال های اخیر است که برخی کارشناسان و صاحب نظران عقیده دارند در انعقاد قرارداد دو سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گذشته یعنی کارلوس کی روش و مارک ویلموتس نقش داشته است. در ادامه به معرفی بهروز زنجانی دلال قرارداد ویلموتس خواهیم پرداخت.

 

معرفی کامل ب.ز یا همان بهروز زنجانی | فرد مشکوک اطراف ویلموتس و فدراسیون

معرفی کامل ب.ز یا همان بهروز زنجانی | فرد مشکوک اطراف ویلموتس و فدراسیون

بر اساس بررسی های انجام شده، بهروز زنجانی فرزند یکی از سرمایه داران و کارخانه داران قند و شکر ایران است که اقامت اروپا داشته و سال هاست خارج از ایران زندگی می کند.

زنجانی در دوران سرمربی گری کارلوس کی روش در ایران یکی از نزدیکان و همراهان همیشگی او بود و پس از ورود مارک ویلموتس به تیم ملی ایران نیز از زمان انعقاد قرارداد تا فسخ یک طرفه قرارداد توسط ویلموتس با ایران همراه او بود.

مجموعه حقایقی که برخی را به این باور رسانده است که او در فعل و انفعالات مالی و حقوقی فدراسیون فوتبال نقش اساسی داشته است و نقش کمی و کیفی او در انعقاد قرارداد تیم ملی ایران با مارک ویلموتس باید بررسی شود.

در همین رابطه پیشتر تابناک ورزشی در گزارشی نوشت: احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مجلس شورای اسلامی هم به نقش بهروز زنجانی در قرارداد عجیب سرمربی بلژیکی با فدراسیون فوتبال اشاره می‌کند و حتی می‌گوید باید کشف حقیقت شود که آیا این فرد با شرکت‌های دلالی اروپایی در ارتباط بوده است یا نه؟ با این حال واکنش سریع فدراسیون به این ماجرا هم جای تعجب دارد، وقتی فدراسیون فوتبال در بند ۲ اطلاعیه خود می‌نویسد: «قرارداد با مربی بلژیکی مبتنی بر موازین حقوقی و بدون دخالت شخص ثالث منعقد شده است».

اینجا بازهم چند مسئله مطرح می‌شود. اینکه آیا افرادی که درباره نقش بهروز زنجانی صحبت می‌کنند، لزوماً به این اشاره دارند که او در انعقاد قرارداد نقش داشته که فدراسیون با زیرکی دخالت شخص سوم در انعقاد قرارداد را تکذیب می‌کند؟ آیا فدراسیون فوتبال با وجود تصاویر و فیلم‌هایی که موجود است، می‌تواند توضیحی در خصوص چرایی حضور بهروز زنجانی کنار سرمربیان تیم ملی بدهد؟ سؤال دیگر هم اینجا مطرح است، نقش بهروز زنجانی هنگام پرداخت پول به مارک ویلموتس در ترکیه چه بوده که پس از حل مشکلات سرمربی بلژیکی، کنار علی سلیمانی، خزانه‌دار فدراسیون و مارک ویلموتس، سرمربی وقت تیم ملی عکس یادگاری گرفته است؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید