کد خبر:32015
پ

معرفی شرکت ایده پروران تبلیغ | اسپانسر جدید استقلال

پس از انتخاب کارگزار جدید استقلال، بسیاری از علاقه مندان به این تیم به دنبال اطلاعاتی از سوابق و حوزه فعالیت شرکت مذکور هستند. در ادامه نگاهی گذرا به معرفی شرکت ایده پروران تبلیغ انداخته ایم.   معرفی شرکت ایده پروران تبلیغ | اسپانسر جدید استقلال بررسی روزنامه رسمی شرکت ایده پروران تبلیغ نشان می […]

پس از انتخاب کارگزار جدید استقلال، بسیاری از علاقه مندان به این تیم به دنبال اطلاعاتی از سوابق و حوزه فعالیت شرکت مذکور هستند. در ادامه نگاهی گذرا به معرفی شرکت ایده پروران تبلیغ انداخته ایم.

 

معرفی شرکت ایده پروران تبلیغ | اسپانسر جدید استقلال

بررسی روزنامه رسمی شرکت ایده پروران تبلیغ نشان می دهد علی لهراسبی، خواننده پاپ مشهور رییس هیات مدیره این شرکت است. علی لهراسبی کنار خوانندگی سالها است در مشاغل تبلیغاتی فعالیت دارد و پیش از این مدیر شرکت تبلیغاتی ریحان فیلم بود. حالا علی لهراسبی رییس هیات مدیره شرکت ایده پروران تبلیغ است.

مطابق روزنامه رسمی شرکت ایده پروران تبلیغ به شماره ثبت 170093 و شناسه ملی 10102125727، حسن عابدین مدیرعامل این شرکت است و علی لهراسبی رییس هیات مدیره. لازم به ذکر است پیش از این علی عابدین و مهدی عابدین نیز جزو سهامداران و هیات مدیره شرکت بودند اما با خرید و جابجایی سهام، تنها علی لهراسبی و حسن عابدین به عنوان سهامداران شرکت باقی ماندند. همچنین اعضای هیات مدیره شرکت نیز در اسفند 1399 از سه نفر به دو نفر یعنی علی لهراسبی و حسن عابدین کاهش یافت.

علی لهراسبی 45 ساله (متولد فروردین 1355) فعالیت در عرصه موسیقی را از سال 1379 آغاز کرده و حالا حدود 15 سال است به کار تبلیغات نیز مشغول است.

در توضیحات آشنایی این شرکت آمده است:

 

ما ایده‏‌پروران‏‌تبلیغ هستیم، یکی از ده آژانس تبلیغاتی برتر ایران به انتخاب سازمان صدا و سیما! تبلیغات تنها حرفه ما نیست! تبلیغات راه و رسم زندگی، دغدغه روزمره و علاقه همیشگی ماست! ما تبلیغات را به چشم مهم‏ترین بخش پیکره ارتباطات یکپارچه بازاریابی می‏بینیم! و معتقدیم که تبلیغات خوب می‏تواند یک برند خوب را به خوبی برای مخاطبان معرفی نماید! ما در بیش از بیست سال سابقه کاری خود، هزاران فیلم تبلیغاتی تلویزیونی ساخته ایم، صدها کمپین ارتباطات بازاریابی را طراحی نموده ایم، و به ده‏ها برند ایرانی و بین‏‌المللی کمک کرده‌‏ایم تا مشهورتر و خوش‏نام‌‏تر شوند! ما همچنان مشتاقانه در پی ماجراجویی‏های جدید در دنیای پر از شگفتی تبلیغات و روابط عمومی هستیم تا میزان درخشش برندها و سطح آگهی مصرف‌‏کنندگان را افزایش دهیم! از این رو کلیه‌‏ی فعالیت‏های خود را بر پایه‏‌ی صداقت، تعهد، رفاقت، کارتیمی و از همه مهم‏تر احترام بنا نهاده‏ایم و همواره می‏گوییم:
به ایده‌ی ما اعتماد کنید.

 

سوابق شرکت ایده پروران تبلیغ

حاصل تلاش این سالیان همکاری با برندهایی چون رایتل، بانک ملت، بانک انصار، بانک ملّی، بانک مسکن، نایلون سپید، داروگر، ماکارونی مانا، بانک سپه، بانک سرمایه، سازمان بورس و اوراق بهادار، بیمه پارسیان، بیمه ما، بیمه نوین،موسسه مالی و اعتباری بنیاد، ایران خودرو، ایساکو، سایپا، شرکت تامین سرمایه نوین، لیکو مولی، پارس خودرو، بن ساله، اشی مشی، کاله، باتو، ایلیکا، ساویز، تولیدارو، آ ب ث، پارس آنلاین، آوام، ایران نوید، فرش شفقی تبریز، بوتان، نامی نو، سرای ابریشم، حایر، شرکت سرمایه گذاری مسکن، شهرداری شیراز، شهرداری قزوین، پتروشیمی زنجان، پتروشیمی نارون، شامپو نیلوفر، صنایع استیل ایران، نیک کالا، شارپ، دماوند و خیلی‌های دیگر بوده است.

 

آدرس شرکت ایده پروران تبلیغ

تهران، خیابان پاسداران، بوستان نهم، پلاک 118 واحد 4

 

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید