کد خبر:6073
پ

معاون سعادتمند: فرهاد مجیدی هنوز سرمربی استقلال است

نوروزی، معاون اقتصادی استقلال در خصوص حواشی به وجود آمده در خصوص انتخاب سرمربی استقلال صحبتهای جالبی را مطرح کرد که در ادامه گزیده آن را می خوانید.   اگر سعادتمند بگوید کاری را انجام می‌دهد، حتما انجام می‌دهد و موضوع برگرداندن استراماچونی هم همینطور است درحال‌حاضر با فرهاد مجیدی قرارداد داریم و این قرارداد […]

نوروزی، معاون اقتصادی استقلال در خصوص حواشی به وجود آمده در خصوص انتخاب سرمربی استقلال صحبتهای جالبی را مطرح کرد که در ادامه گزیده آن را می خوانید.

 

اگر سعادتمند بگوید کاری را انجام می‌دهد، حتما انجام می‌دهد و موضوع برگرداندن استراماچونی هم همینطور است

درحال‌حاضر با فرهاد مجیدی قرارداد داریم و این قرارداد سر جای خودش است. مگر ما اعلام کرده‌ایم که با مجیدی قطع همکاری کرده‌ایم؟

ما در بیانیه اعلام کرده‌ایم جهت پرداخت بدهی‌های استراماچونی و برگرداندن او مذاکرات آغاز می‌شود، آیا این به آن معناست که می‌خواهیم سرمربی‌مان را برداریم یا گفته‌ایم که دیگر نیست یا حکم زده‌ایم و اخراج کرده‌ایم؟

زمانی که در ایتالیا بودم، فرهاد مجیدی به‌صورت کامل درجریان امور بود؛ مجیدی اسطوره باشگاه استقلال است اما او را تحریک کردند و اطلاعات غلط به وی دادند تا این حواشی ایجاد شود.

 

پی نوشت: به نظر می رسد این اظهارات نوروزی در جهت جلوگیری از بحث قانونی قرارداد مجیدی با استقلال است چرا که مجیدی تاکنون رسماً و کتباً استعفا نداده و هر بیانیه ای رسمی از سمت باشگاه مبنی بر انتخاب جایگزین او، مسلماً به ضرر باشگاه استقلال تمام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید