کد خبر:31080
پ

معاون سابق پرسپولیس باز هم روسیاه شد

حسین قدوسی و دار و دسته مجازی اش چند صباحی است به شدت علیه فرهاد مجیدی سرمربی استقلال جوسازی و جریان سازی می کنند؛ از اتهام دوپینگ به مجیدی تا دلالی و قمار و شرطبندی و باختن ماشین سفید و گران قیمت مجیدی تا اتهامات مضحک در خصوص شب زنده داری مجیدی در اردوی دوبی […]

حسین قدوسی و دار و دسته مجازی اش چند صباحی است به شدت علیه فرهاد مجیدی سرمربی استقلال جوسازی و جریان سازی می کنند؛ از اتهام دوپینگ به مجیدی تا دلالی و قمار و شرطبندی و باختن ماشین سفید و گران قیمت مجیدی تا اتهامات مضحک در خصوص شب زنده داری مجیدی در اردوی دوبی همگی در راستای جریان سازی سیاه گروه قدوسی تلقی می شود که از هیچ فرصتی برای تخریب سرمربی استقلال که تنها فردی است که یحیی گل محمدی را از نظر فنی به زانو در آورده فروگذار نمی کنند.

 

معاون سابق پرسپولیس باز هم روسیاه شد

معاون سابق پرسپولیس باز هم روسیاه شد

قدوسی که به خوبی می داند در همان دیداری که استقلال مجیدی با 1 گل به پرسپولیس گل محمدی باخت هم تنها و تنها با یک موقعیت آن هم از روی ریباند شوت مغانلو، پرسپولیس به گل برتری رسید و شاید اگر داور در همان بازی، پنالتی دقیقه 2 روی قایدی رو گرفته بود، نتیجه چیز دیگری رقم می خورد.

در سه دیدار دیگری که مجیدی و گل محمدی به مصاف هم رفته اند، برتری فنی با فرهاد مجیدی بوده است به طوری که در دیدار اول، آبی ها تا دقایق پایانی با نتیجه 2 بر 1 از پرسپولیس جلو بودند و پرسپولیس با گل دقیقه 90 بشار رسن، از شکست گریخت.

در دو دیدار جام حذفی هم که بازی به ضربات پنالتی کشیده شد، این استقلال بود که برتری فنی خود را به حریف دیکته کرد به طوری که در بازی آخر، تیم پرسپولیس حتی نتوانست نزدیک دروازه استقلال شود و بدون 1 ضربه در چارچوب استقلال و بدون حتی یک ضربه کرنر، ضعیف ترین عملکرد فنی پرسپولیس را در سالهای اخیر بر جای گذاشتند.

همه این موارد در نهایت منتج به این می شود که معاون سابق پرسپولیس که از ارکان اصلی حضور مافیایی یحیی گل محمدی در پرسپولیس هم بوده، از حامیان محمود فکری و مخالفین فرهاد مجیدی باشد چرا که یک مربی ضعیف مثل فکری برای او و تیم محبوبش نعمت است و یک فرهاد مجیدی با انگیزه که حالا گابریل پین را هم در کنار خود دارد، برای او و تیم محبوبش یک خطر همیشگی محسوب می شود کما اینکه دیگر مسعود سلطانی فری هم وجود ندارد تا در بزنگاه های خاص، به داد آن تیم خاص برسد!

 

هر چه که هست، فرهاد مجیدی روز گذشته با ماشین سفیدرنگ معروف خود در محل تمرین استقلال حاضر شد تا تمامی شایعات در خصوص شرطبندی و قمار و پوکربازی او، نقش بر آب شود.

 

پی نوشت: حسین قدوسی مدتهاست منتظر برکناری فرهاد مجیدی است و این مسئله را در پستها و استوری های خود به دفعات عنوان کرده است. او به تصور شکست مجیدی در دربی، اخراج وی پس از دربی را حتمی می دانست و پس از ناکامی در فینال حذفی هم برکناری وی را قطعی قلمداد کرد و در نهایت با شکست استقلال مقابل الهلال کار مجیدی در استقلال را تمام شده دانست اما در نهایت مجیدی در استقلال ماند تا رعب و وحشت بر تن قدوسی و دوستانش باقی مانده باشد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • استراماچونی 21 سپتامبر 2021 / 10:47 ق.ظ

    خیلی ها منتظر بودند با شکستاز الهلال مجیدی را بیرون کنند. مددی فریادشیران صداوسیما تسنیم این مرتیکه و…. اما عملکرد خوب استقلال در روزی که هنوز تیم آماده نبود و مهمتر از همه حضور مردم جلوی وزارت ورزش همه چی را برعکس کرد. اما اون تیم عقده ای ساکت نمیشینه. باید هوشیار بود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید