کد خبر:27770
پ

معاون سابق باشگاه پرسپولیس مخاطبین خود را احمق فرض کرد

در پریشان حال بودن حسین قدوسی معاون سابق باشگاه پرسپولیس، مطالب زیادی در رسانه ها و فضای مجازی دیده می شود اما او در آخرین سوژه ای که به دست کابران فضای مجازی داده بار دیگر هواداران پرسپولیسی که مخاطب او هستند را جگر فرض کرد و با احمق تصور کردن آنها، ماسک آبی رئیس […]

در پریشان حال بودن حسین قدوسی معاون سابق باشگاه پرسپولیس، مطالب زیادی در رسانه ها و فضای مجازی دیده می شود اما او در آخرین سوژه ای که به دست کابران فضای مجازی داده بار دیگر هواداران پرسپولیسی که مخاطب او هستند را جگر فرض کرد و با احمق تصور کردن آنها، ماسک آبی رئیس فدراسیون را به جانبداری او از تیم استقلال ربط داد تا اینگونه سطح فهم و شعور ردی که مدتی در قامت معاونت باشگاه بزرگ پرسپولیس ایفای نقش می کرد مشخص شود!  احتمالاً با استدلال کارآگاه ح.ق ، در عکس زیر علی کریمی با پیراهن آبی در حال لو دادن اطلاعات پرسپولیس به استقلال بوده است!

 

معاون سابق باشگاه پرسپولیس مخاطبین خود را احمق فرض کرد

حسین قدوسی به تصور اینکه کسی حقه های رسانه ای او در القای مسائل مختلف به مخاطب را نمی داند اخیراً اقدام به انتشار استوری های مضحکی کرده که تنها از اعتبار و شان و شخصیت او می کاهد ولاغیر. او د حالی به فدراسیون آبی اشاره می کند که از بالا تا پائین فدراسیون فوتبال را افراد نزدیک به پرسپولیس تصدی کرده اند و دوستان از ترس حضور تنها استقلالی کابینه فدراسیون عزیزی خادم یعنی علی خطیر چه نعره ها که سر ندادند!  پیشتر نیز حسین قدوسی که منشا شایعه شکایت الاهلی از میلیچ بود با چنین جوسازی هایی سعی داشت تا افکار عمومی را به انحرا بکشاند و اکنون نیز مدعی شده ماسک آبی رئیس فدراسیون جنجال ساز شده در حالی که هیچ جنجالی در این خصوص به وجود نیامده بود مگر د ذهن بیمار افراد معلوم الحال که هدشان از به راه انداختن چنین جریان هایی مشخص است. قدوسی در حالی به تصمیمات فدراسیون به ضرر پسپولیس اشاره می کند که کمدی ترین تصمیم تاریخ فوتبال ایران اخیرا به سود پرسپولیس اتخاذ شد و ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان بازی سوپرجام انتخاب شد!!

پرداختن به مطالب مهمل و عمدتاً تنش زای کارآگاه ح.ق که از روی کینه و حسد بیان می شوند دردی از فوتبال ایران دوا نمی کند و هدف از این اشاره تنها تلنگری به او نوچه های رسانه ای اش بود که فضای رسانه را بیش از این به لجن و آلودگی سوق ندهند.

 

البته به نظر می رسد عصبانیت کارآگاه ح.ق ریشه در نداشتن سهم بازیکنان پرتعداد پرسپولیس در برد پرگل تیم ملی مقابل کامبوج دارد چرا که استاد ح.ق به طور کلی بازیهای تیم ملی را رنگی می بیند و وقتی تک ستاره استقلال با تنها 35 دقیقه نمایش بهترین بازیکن زمین می شود طبیعتاً فشار حضرات بالا رفته و مجبور به جفنگ گویی می شوند(اشاره به گلزنی بازیکنان سابق پرسپولیس و مصادره موقیت های تیم ملی به نفع پرسپولیس)

کارآگاه ح.ق نظری در مورد ماسک آبی اسکوچیچ یا پیراهن آبی وحید امیری ندارد؟ حرفی سخنی جاشیه ای جنجالی در این خصوص درر دنیای خیالی ایشان مطرح نشده ؟

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 12 ژوئن 2021 / 5:15 ب.ظ

    دلقک فضای مجازی هستن البته اگه توهین به کسوت دلقکها نباشه ، به نظر من بگذارید تو حال خودش باشه اهمیت ندیدم بهتره ،جای اینا تو تیمارستانه نه تو جامعه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید