کد خبر:17250
پ

پشت پرده فسخ قرارداد میلیچ با استقلال چیست؟

همانطور که پیش بینی می شد، هرویه میلیچ نیز مثل آندرا استراماچونی در شرایطی قرار گرفت که خودش با پای خودش به سمت فسخ قرارداد و فرار از فوتبال مافیایی ایران حرکت کند و در این راه، محمود فکری به قیمت به دست آوردن صندلی مربیگری در استقلال، ابزار دست همان افرادی شد که استراماچونی […]

همانطور که پیش بینی می شد، هرویه میلیچ نیز مثل آندرا استراماچونی در شرایطی قرار گرفت که خودش با پای خودش به سمت فسخ قرارداد و فرار از فوتبال مافیایی ایران حرکت کند و در این راه، محمود فکری به قیمت به دست آوردن صندلی مربیگری در استقلال، ابزار دست همان افرادی شد که استراماچونی را به سمت در خروجی باشگاه هدایت کردند.

 

پشت پرده فسخ قرارداد میلیچ با استقلال چیست؟

محمود فکری ابزار دست وزارت ورزش | هرویه میلیچ با استقلال فسخ کرد و رفت

هرویه میلیچ بامداد امروز به همراه خانواده اش در فرودگاه بین المللی امام(ره) حضور داشته است و ظاهرا درست مثل استراماچونی ایران را ترک کرده است.

میلیچ از نیمکت نشینی خود در استقلال به شدت ناراحت بوده و شب گذشته هم در فرودگاه امام(ره) حضور داشته که در حال حاضر شواهد نشان می دهد او ایران را ترک کرده و احتمالا از استقلال جدا خواهد شد. او به دوستان نزدیکش گفته بود با اینکه عاشق استقلال است اما محمود فکری اعتقادی به او ندارد و بازی نکردن در دربی هم نشان داد که دیگر نمی شود در استقلال ماند و نمی تواند با محمود فکری و تفکراتش تاکتیکی اش کار کرد. البته میلیچ قرار بود پس از پایان نیم فصل از ایران برود اما ظاهرا بازی نکردن در دربی آنقدر ناراحتش کرده که تصمیم گرفته شبانه ایران را ترک کند.

میلیچ امروز در تمرین ریکاوری استقلال حضور نداشت. باید دید باشگاه استقلال خبر رسمی خروج او را اعلام می کند یا اینکه اتفاق دیگری می افتد و باشگاه به جدایی میلیچ رضایت نمی دهد.

 

نکته جالب اینکه برخی رسانه ها نیز مدعی شده اند شیخ دیاباته نیز تهدید کرده در صورت عدم پرداخت مطالبات معوقش در نیم فصل از استقلال جدا خواهد شد تا بدین ترتیب مشخص شود، همان سناریویی که برای استراماچونی چیده شد، برای دو بازیکن با کیفیت لیگ برتر ایران کشیده شد که به نظر می رسد این موضوع ریشه در جدایی بشار رسن بازیکن خارجی با کیفیت تیم رقیب داشته باشد تا توازن قوا بین دو رقیب سنتی برقرار شود.

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • ابی 12 ژانویه 2021 / 3:15 ب.ظ

    دوباره چه سناریویی واسه استقلال چیدن خدا میدونه

  • ناشناس 12 ژانویه 2021 / 2:36 ب.ظ

    فکری باید میلیچ را برگردونه. فرشید اسماعیلی داریوش شجاعیان و سیاووش یزدانی را بازی بده تا ما ببخشیمش

  • ss 12 ژانویه 2021 / 2:08 ب.ظ

    بهترین گزینه برای استقلال فقط امیر قلعه نوعی هست ، نیم فصل باید این کار انجام بشه، به نظر میاد که نیمکت استقلال برای اقای فکری هنوز خیلی زوده،با بازیه دربی منو خیلی نا امید کرد،اگر کمی درایت داشت میشد که برنده دربی باشیم ولی متاستفانه نه ارنج خوب میکنه و نه تعویضهای خوب وبه موقع !!!! حالا هم که میلیچ رو فراری داده ، خدا به داد استقلال برسه . . . . .

  • علی 12 ژانویه 2021 / 1:13 ب.ظ

    مربی که محمد نادری رو پس از سه هفته مصدومیت تو ترکیب اصلی برای این مسابقه حساس قرار میده و بد تر از اون محمد دانشگر رو تو پست غیر تخصصی به جای او به کار میگیره در حالی که مدافع ملی پوش کروات رو در اختیار داره اشتباهات دفاعی مرادمند و غلامی رو تو بازی های قبلی ندیده و میاد سه دفاعه بازی میکنه در تمرینات از امادگی شیخ دیاباته خبر نداره ده بازی تیم با تاکتیکش میانه میدان رو به حریفان وا داده و نمیتونه حتی یه موقعیت فنی رو دروازه حریف ایجاد کنهواقعا چرا باید حمایت شه بابا خسته شدیم از 90 دقیقه استرس کشیدن قلعه نویی رو بیارید تیم بتونه دو تا موقعیت ایجاد کنه با این روند مطمئن باشد تو اسیا فاجعه رخ میده فاجعه تر از بازی با العین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید