کد خبر:41485
پ

معافیت دائمی ملی پوشان سرباز در صورت پیروزی مقابل آمریکا

در حالی که پاداش 40 هزار دلاری به هر یک از بازیکنان تیم ملی آمریکا در صورت پیروزی مقابل ایران خبرساز شده، از گوشه و کنار خبر می رسد در صورت پیروزی تیم ملی در بازی امشب مقابل آمریکا، علاوه بر پاداش نقدی، ملی پوشان مشمول خدمت سربازی از معافیت برخوردار خواهند شد. پیشتر در […]

در حالی که پاداش 40 هزار دلاری به هر یک از بازیکنان تیم ملی آمریکا در صورت پیروزی مقابل ایران خبرساز شده، از گوشه و کنار خبر می رسد در صورت پیروزی تیم ملی در بازی امشب مقابل آمریکا، علاوه بر پاداش نقدی، ملی پوشان مشمول خدمت سربازی از معافیت برخوردار خواهند شد.

معافیت ملی پوشان سرباز

پیشتر در دوره مسعود سلطانی فر قبل از شروع جام ملتهای آسیا، نامه ای برای تعویق خدمت 7 ملی پوش به سازمان نظام وظیفه ارسال شد که با موافقت مواجه شد و 7 ملی پوش مذکور که اتفاقاً همه آنها در تیم ملی فعلی نیز حضور دارند.

نفراتی همچون سعید عزت اللهی آفاق، سردار آزمون، سید مجید حسینی، علیرضا جهانبخش جیرنده، علیرضا صفر بیرانوند، مهدی ترابی و علی قلی‌زاده در لیست قبلی بودند که با حضور ابولفضل جلالی او نیز در صورت پیروزی تیم ملی مقابل آمریکا و صعود ایران به مرحله بعدی جام جهانی، مشمول معافیت دائمی خدمت خواهد شد.

نکته جالب اینکه بسیاری از نفرات فوق در مرز 30 سالگی و پایان ارفاق سازمان نظام وظیفه قرار دارند و در صورت پیروزی تیم ملی مقابل آمریکا، به طور کلی ورق زندگی شخصی و حرفه ای آنها عوض خواهد شد.

حال باید دید آیا ملی پوشان از این فرصت احتمالی به نفع خود نهایت استفاده را خواهند کرد یا خیر؟

شما می توانید پخش زنده ایران آمریکا را در اپلیکیشن بتاکاپ با گزارشی جذاب تماشا کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید