کد خبر:4795
پ

مظلوم نمایی به سبک شایان مصلح با انتشار استوری های عجیب

شایان مصلح که به نوعی سپاهان را در دو بازی اخیر مقابل استقلال سلاخی کرد در دفاع از عملکرد خود به انتشار تصاویری پرداخت که بیشتر عوام فریبانه به نظر می رسند و فریب افکار عمومی از حقیقت ماجرا .   او با شات گرفتنه از صحنه های جنجالی در دوبازی اخیر استقلال و سپاهان […]

شایان مصلح که به نوعی سپاهان را در دو بازی اخیر مقابل استقلال سلاخی کرد در دفاع از عملکرد خود به انتشار تصاویری پرداخت که بیشتر عوام فریبانه به نظر می رسند و فریب افکار عمومی از حقیقت ماجرا .

 

او با شات گرفتنه از صحنه های جنجالی در دوبازی اخیر استقلال و سپاهان که او نیز در متن آن قرار داشته سعی در تطهیر اشتباهات خود داشته است . یکی از موارد عجیب مورد اشاره شایان مصلح در بازی شب گذشته در مورد پنالتی بود که او در واقع برخورد و ضربه به قایدی را قبول کرده اما با اشاره به اینکه او را نمیدیده، سعی در فرار از حقیقت دارد که در هیچ جای قانون داوری این تعریف نیامده که اگر بازیکنی ندید و خطا کرد، خطای او گرفته نشود. در بسیاری از صحنه هایی که بازیکنی به هوا بلند می شود تا ضربه برگردان بزند و مدافع نیز با او بلند می شود، برخورد ایجاد می شود و بازیکنی که قصد زدن ضربه برگردان را دارد معمولاً بازیکن پشتی خود را نمی بیند و داور در این صحنه ها خطا اعلام می کند در نتیجه ندیدن بازیکن جریف دلیل بر عدم اعلام خطا نیست.

 

در مورد دیگر او با اشاره به خراشی که بر روی ران پایش رخ داده، معتقد بود آرش رضاوند می بایست اخراج می شده اما با رصد صحنه متوجه می شویم که آن خراش به واسطه سایش پای مصلح بر روی چمن استادیوم آزادی به وجود آده و نه ضربه رضاوند! حتی اگر این اتفاق با ضربه رضاوند نیز به وجود آمده باشد، داور در صحنه مشابه نیز به کیروش استنلی که مستقیماً پای دانشگر را هدف قرار داد و جراحتی به مراتب بدتر از جراحت مصلح برایش به وجود آمد، به استنلی کارت قرمز نشان نداد.

در پایان باید گفت شخص شایان مصلخ وقتی بازی را باخت که تمرکزش به واسطه حواشی محرومیتش و چالش با اهل سنت از بین رفت و عدم تمرکز او در جریان بازی به وضوح مشهود بود که منجر به انجام چنین بی احتیاطی هایی شد.

 

پی نوشت: دوربین باشگاه استقلال از زاویه مخالف صحنه پنالتی شب گذشته را شکار کرده و در تصویر فوق به وضوح ضربه زانوی مصلح به قایدی مشخص شده است.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ناصر 11 آگوست 2020 / 12:07 ب.ظ

    قلم نویسنده باید به دور از تعصب باشد

  • محمد 11 آگوست 2020 / 11:55 ق.ظ

    اقای نویسنده ظاهرا شما یک استقلالی متعصب هستید. شما از کجا متوجه شدید که اقای مصلح عوامفریبی می کند. همه عالم و ادم می دانند که استقلال هم تو لیگ و هم تو جام حذفی با کمک داورها به نتیجه رسیده و بازی های اخیرش رو برده. چرا به شعور مردم توهین می کنید. اتفاقا شما با اخبار کذب سعی در توجیه کارهای اشتباه و نادرست داوران و بازیکنان دارید. واقعا برای چنین رویکردی متاسفم. از عدالت و انصاف به دور است تمامی این طرفداری ها از استقلال را فقط اشتباهات داوری دانست. اگر به یک تیمی مثل استقلال می خواهند جام بدهند بهتر است بازی های جام حذفی را تعطیل کنند جام را تقدیم استقلال کنند. دیگر نیازی نیست هواداران استقلال موفقیت های تیم پرسپولیس را به وزیر ورزش نسبت دهند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند. متاسفانه تیم استقلال و طرفدارانش از کوچکترین منطق و انصاف برخوردار نیستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید