کد خبر:9774
پ

مطالبات 1 میلیون دلاری رادوشویچ | بمب ساعتی جدید پرسپولیس

در حالی که این روزها بسیاری از مسئولین و هواداران پرسپولیس حواسشان به موضوع پرداخت طلب برانکو و حفظ ستاره هایی همچون بشار رسن و شجاع خلیل زاده است، به نظر می رسد یک بمب ساعتی دیگر در پرسپولیس در آستانه انفجار است که مدیران پررسپولیس بی توجه به او در حال گذراندن روزها هستند. […]

در حالی که این روزها بسیاری از مسئولین و هواداران پرسپولیس حواسشان به موضوع پرداخت طلب برانکو و حفظ ستاره هایی همچون بشار رسن و شجاع خلیل زاده است، به نظر می رسد یک بمب ساعتی دیگر در پرسپولیس در آستانه انفجار است که مدیران پررسپولیس بی توجه به او در حال گذراندن روزها هستند.

 

مطالبات 1 میلیون دلاری رادوشویچ | بمب ساعتی جدید پرسپولیس

مطالبات 1 میلیون دلاری رادوشویچ | بمب ساعتی جدید پرسپولیس

بوژیدا رادوشویچ که به دلیل دریافت نکرردن مطالباتش که حدود 110 هزار دلار است، تاکنون به تهران سفر نکرده و غایب تمرینات محسوب می شود، در صورت ادامه این روند، او نیز قادر است به طور یک طرفه قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرده و با شکایت از این تیم  به واسطه قرارداد سه ساله ای که با پرسپولیس منعقد کرده، مبلغی در حدود 1 میلیون دلار بابت 3 فصل آتی از پرسپولیس مطالبه کند.

 

رادو که در آخرین مصاحبه ش دل پر دردی از مسئولین پرسپولیس داشت، شرایطی شبیه به بشار رسن داشت اما به دلیل حضور حامد لک، کمتر به او توجه شد و د صورت ادامه این بی توجهی بمب بعدی طلبکاران پرسپولیس باز هم از کشور کرواسی خواهد ترکید و بدهی سنگین 1 میلیون دلاری روی دست پرسپولیس خواهد ماند.

 

رادوشویچ پیشتر مدعی شده بود 5 ماه است از پرسپولیس حقوق نگرفته و پاداش بازی با السد نیز به او و بشا رسن تعلق نگرفته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید