کد خبر:32782
پ

مصدومیت مصلحتی سید جلال حسینی باز هم به سراغش آمد!

سید جلال حسینی کاپیتان 40 ساله پرسپولیس که احتمالاً در فصل جدید لیگ برتر جایی در ترکیب اصلی تیم نداشته باشد، احتمالاً به دلیل مصدومیت بازی های آتی این تیم را از دست بدهد.   مصدومیت مصلحتی سید جلال حسینی باز هم به سراغش آمد! نوع مصدومیت حسینی همسترینگ عنوان شده و ظاهراً او در […]

سید جلال حسینی کاپیتان 40 ساله پرسپولیس که احتمالاً در فصل جدید لیگ برتر جایی در ترکیب اصلی تیم نداشته باشد، احتمالاً به دلیل مصدومیت بازی های آتی این تیم را از دست بدهد.

 

مصدومیت مصلحتی سید جلال حسینی باز هم به سراغش آمد!

نوع مصدومیت حسینی همسترینگ عنوان شده و ظاهراً او در دیدار دوستانه پرسپولیس مقابل پدیده که با تساوی بدون گل به پایان رسید مصدوم شده است اما به نظر می رسد، مصدومیت او مثل چند مورد قبلی در سالیان گذشته که به واسطه اختلاف با سرمربی او مجبور به نیمکت نشینی شده بود، مصلحتی است و برای حفظ احترام او به واسطه فیکس نبودن در ترکیب پرسپولیس، مصدومیت به عنوان دلیل دوری او از ترکیب اصلی پرسپولیس عنوان می شود.

البته این رفتار در فوتبال ایران بیگانه نیست و در فصل گذشته نیز در تیم رقیب در حالی که شیخ دیاباته هیچ مصدومیتی نداشت، به یکباره اعلام می شد او به دلیل مصدومیت در کلینیک به سر می برد و در تمرینات شرکت نکرده در حالی که بعدها مشخص شد او مصدوم مالی بوده و به واسطه پرداخت نشدن مطالباتش حاضر به تمرین نشده است و مسئولین استقلال برای جلوگیری از حاشیه و فشار هواداران استقلال، به طور مصلحتی او را مصدوم معرفی می کردند.

کلیدواژه : سید جلال حسینی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید