کد خبر:4693
پ

مصدومیت سه مهره کلیدی استقلال برای بازی سپاهان | کادر پزشکی یا کادر بدنسازی مقصر است؟

بتاکاپ – با اعلام دکتر ستوده شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم استقلال در دیدار حساس جام حذفی مقابل سپاهان نیستند تا تعداد مصدومان استقلال برای این بازی به عدد 3 برسد چرا که پیشتر نیز آنها ارسلان مطهری را از دست داده بودند. این خبر شوکه کننده که […]

بتاکاپ – با اعلام دکتر ستوده شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم استقلال در دیدار حساس جام حذفی مقابل سپاهان نیستند تا تعداد مصدومان استقلال برای این بازی به عدد 3 برسد چرا که پیشتر نیز آنها ارسلان مطهری را از دست داده بودند. این خبر شوکه کننده که هم کادر فنی و هواداران استقلال را در بهت فرو برده، بیش از گذشته خشم تیفوسی های آبی را در پی داشته چرا که آنها معتقدند یا کادر پزشکی یا کادر بدنسازی تیم می بایست مسئولیت این حجم از مصدومیت بازیکنان را بپذیرد.

 

لیست خرید استقلال 99

 

مصدومیت سه مهره کلیدی استقلال برای بازی سپاهان | کادر پزشکی یا کادر بدنسازی مقصر است؟

 

به جرات می توان گفت استقلال در فصل جاری رکورد مصدومیت در یک فصل را به خود اختصاص داده به طوری که به حدی آمار مصدومان استقلال زیاد بوده که تعداد آنها از انگشتان دو دست نیز فراتر رفته همین مسئله کادر فنی استقلال را در مقاطع مهم و حساس لیگ در وضعیت بحرانی قرار داده است. به عنوان بارزترین نمونه از مصدومیت بازیکنان کلیدی این تیم می توان به دو مصدومیت شیخ دیاباته در دو بازی رفت و برگشت دربی اشاره کرد که آبی ها نتوانستند مقابل حریف مستقیم خود در مسیر قهرمانی بیش از 1 امتیاز کسب کنند و این در حالیست که آمار بردهای استقلال با حضور شیخ دیاباته به شدت بالا می رود و نبود او نه تنها از نظر فنی به تیم استقلال ضربه می زند بلکه از نظر روحی نیز وزن تیم را پائین می آورد چرا که همه امید بازیکنان تیم به ساق های بلند شیخ دیاباته و کیفیت بالای بازی او در نوک حمله بوده که در چند بازی اخیری که برای استقلال فیکس بازی کرد نیز این مهم به خوبی به نمایش درآمد.

 

اکنون سوال اساسی این است که آیا نوع بدنسازی بازیکنان استقلال طوری بوده که بدن آنها شیشه ای و شکننده شود و با مصدومیت های پیاپی مواجه شوند یا کادر پزشکی استقلال با تشخیص اشتباه یا مجوز بازی زودهنگام به بازیکنان مصدوم، باعث بازگشت مصدومیت قدیمی بازیکنان و تشدید آن شده است. هر چه که هست، استقلال ابزار لازم برای موفقیت را در اختیار ندارد چرا که یا کادر پزشکی یا کادر بدنسازی این تیم وظایف خود را به درستی انجام نمی دهند که این مسئله منجر به آمار بالای مصدومان استقلال در فصل جاری شده است.

 

در حال کاضر کادر فنی استقلال دو مهاجم با کیفیت خود در نوک حمله را در اختیار ندارد و تنها مهاجم این تیم مهدی قایدی است و آن بازیکنی که در حملات به او اضافه می شد (فرشید اسماعیلی) نیز بار دیگر مصدوم شده عملاً دست فرهاد مجیدی برای بازی حساس مقابل سپاهان بسته شده است.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید