کد خبر:41013
پ

مصاحبه جنجالی اینفانتینو و دفاع از برگزاری جام جهانی 2022 در قطر

صحبت‌های اینفانتینو در کنفرانس خبری امروزش، درمورد انتقادهای مطرح شده درباره کارگران مهاجر در جام جهانی 2022 جنجالی از آب در آمد. مصاحبه جنجالی اینفانتینو و دفاع از برگزاری جام جهانی 2022 در قطر این استاندارد دوگانه اروپا را به خوبی نشان می‌‌دهد. من اروپایی هستم این قاره در طول ۳۰۰۰ سال گذشته رفتارهای بدی […]

صحبت‌های اینفانتینو در کنفرانس خبری امروزش، درمورد انتقادهای مطرح شده درباره کارگران مهاجر در جام جهانی 2022 جنجالی از آب در آمد.

مصاحبه جنجالی اینفانتینو و دفاع از برگزاری جام جهانی 2022 در قطر

مصاحبه جنجالی اینفانتینو از برگزاری جام جهانی 2022 در قطر

این استاندارد دوگانه اروپا را به خوبی نشان می‌‌دهد. من اروپایی هستم این قاره در طول ۳۰۰۰ سال گذشته رفتارهای بدی در سراسر دنیا داشته و باید تا ۳۰۰۰ سال آینده به عذرخواهی ادامه دهد، پیش از آن که بخواهد به بقیه درس اخلاقی بدهد. اگر اروپا واقعا برای سرنوشت مردم اهمیت قائل است، می‌تواند از طریق کانال‌های قانونی اقدام کند تا بعضی از این کارگرها را به اروپا ببرد و به آنها امید و آینده ببخشد. من این انتقادها را درک نمی‌کنم. بسیاری از موارد عالی و بدون نقص نیستند اما اصلاح زمان می‌برد.
من قطری، عرب، آفریقایی، معلول یا کارگر مهاجر نیستم اما آنها را درک می‌کنم. من نیازی به دفاع از قطر ندارم چون آنها خودشان از خودشان دفاع خواهند کرد. من از فوتبال و عدالت دفاع می‌کنم.

به دلیل سیاست مهاجرتی اروپا، ۲۵ هزار مهاجر از سال ۲۰۱۵ جان خود را از دست داده‌اند. پس اگر چند قدم به عقب برگردیم، چرا هیچ کس برای این مهاجران غرامت نمی‌خواهد؟ حالا چطور انقدر جان کارگران در قطر مهم شده؟ اگر مردم اروپا خیلی برای کارگر‌ها ناراحت هستند، راه را برای مهاجرت قانونی آن‌ها فراهم کنند، من یه قطری، آفریقایی، عرب یا گی نیستم و آن‌ها نیاز ندارند که من ازشون دفاع کنم، من فقط از عدالت و فوتبال دفاع می‌کنم.
فوتبال سیاسی نیست و تنها سلاح ما توپ فوتبال است اگر قرار است بجنگید به جای دیگر بروید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید