کد خبر:29521
پ

مشکل سیدجلال حسینی دوپینگ نیست

در ساعات گذشته برخی رسانه های نیمه رسمی با انتشار اخباری مبنی بر اینکه علت نیمکت نشینی ناگهانی سیدجلال حسینی دوپینگ وی بوده و کادر فنی پرسپولیس از ترس مثبت شدن تست او و عوض شدن نتیجه بازیهای این تیم است که  به او میدان نمی دهد.   مشکل سیدجلال حسینی دوپینگ نیست اما با […]

در ساعات گذشته برخی رسانه های نیمه رسمی با انتشار اخباری مبنی بر اینکه علت نیمکت نشینی ناگهانی سیدجلال حسینی دوپینگ وی بوده و کادر فنی پرسپولیس از ترس مثبت شدن تست او و عوض شدن نتیجه بازیهای این تیم است که  به او میدان نمی دهد.

 

مشکل سیدجلال حسینی دوپینگ نیست

مشکل سیدجلال حسینی دوپینگ نیست
مشکل سیدجلال حسینی دوپینگ نیست

اما با نگاهی ساده به موضوع، به سادگی می توان دریافت که موضوع نیمکت نشینی سید جلال حسینی اگرچه مصدومیت نیست اما دوپینگ نیز نمی تواند باشد چرا که با توجه به قوانین وادا، حتی از بازیکنان نیمکت نشین نیز به قید قرعه یا به طور خاص می توان تست دوپینگ گرفته شود و اگر بنا به پنهان کاری در این قضیه بود سیدجلال اصلا در لیست 18 نفره پرسپولیس نیز قرار نمی گرفت.

پیشتر و قبل از دربی به موضوع نیمکت نشینی سید جلال حسینی اشاره کرده بودیم و بدون شک این آخرین فصل حضور جلال حسینی در پرسپولیس و شاید فوتبال خواهد بود و یحیی گل محمدی به واسطه مسن بودن او و کندی در عملکردش تمایلی نداشت تا در بازیهای حساس انتهای فصل از او در قلب دفاعش استفاده کند و برای حفظ حرمتش بهانه مصدومیت وی را به افکار عمومی اعلام کردند. مصدومیتی که مشخص نیست چه زمانی و از چه ناحیه ای برای وی رخ داده که 3-4 بای او را دور از میادین نگه داشته است!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید