کد خبر:32448
پ

مشخصات فنی و قیمت خودروی برقی ایرانی (یوز)

قیمت حدودی اولین خودروی برقی ایرانی که “یوز” نام دارد مشخص شد. در ادامه توجه شما را به مشخصات فنی و قیمت خودروی برقی ایرانی (یوز) جلب می نمائیم.   مشخصات فنی و قیمت خودروی برقی ایرانی (یوز) بر اساس آخرین اخبار، قیمت حدودی 600 میلیون تومان برای ماشین یوز ایرانی در نظر گرفته شده […]

قیمت حدودی اولین خودروی برقی ایرانی که “یوز” نام دارد مشخص شد. در ادامه توجه شما را به مشخصات فنی و قیمت خودروی برقی ایرانی (یوز) جلب می نمائیم.

 

مشخصات فنی و قیمت خودروی برقی ایرانی (یوز)

بر اساس آخرین اخبار، قیمت حدودی 600 میلیون تومان برای ماشین یوز ایرانی در نظر گرفته شده است که مبلغی سنگین و گزاف برای خرید این خودروی کوچک محسوب می شود. متقاضیان می توانند با 600 میلیون تومان خودروهای هم قیمت بهتری در بازار پیدا کنند.

قیمت خودروی برقی ایران

مشخصات فنی خودروی یوز

این خودرو دارای موتور ۲۰ اسب بخاری است و هر بار که شارژ باتری آن کامل می‌شود می‌تواند تا ۳.۵ ساعت حرکت کند؛ حداکثر سرعتی که این خودرو دارد ۸۰ کیلومتر بر ساعت است.

دیروز هم باشگاه خبرنگاران درباره این خودرو نوشت: این خودروی برقی برای حرکت در تندترین شیب‌های خیابان‌های تهران نیز مشکلی ندارد. نکته جالب توجه در این خودرو این است که طول آن ۲.۳۲ متر و برابر با عرض خودرو‌های معمول است و عرض آن ۱.۱۹ متر و ارتفاع آن ۱.۴۶ متر است که این امکان را به وجود آورده است که در کمترین فضای ممکن آن را پارک کرد.

علاوه بر این درب‌های آن به سمت بالا باز می‌شود که علاوه بر زیبایی ظاهری، باز کردن در را در حداقل فضا ممکن کرده است. صفحه نمایش ۴.۳ اینچی، ایموبلایز و… از دیگر مشخصات و ویژگی‌های این خودرو است.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید