کد خبر:23929
پ

مسیر صعود پرسپولیس به دور بعد هموار شد

با تساوی الریان مقابل گوا هند، مسیر صعود پرسپولیس به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا به عنوان تیم اول هموارتر شد.   جدول گروه پرسپولیس در آسیا   مسیر صعود پرسپولیس به دور بعد هموار شد شب گذشته دو بازی از گروه E رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و طی آن، ابتدا پرسپولیس با […]

با تساوی الریان مقابل گوا هند، مسیر صعود پرسپولیس به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا به عنوان تیم اول هموارتر شد.

 

جدول گروه پرسپولیس در آسیا

 

مسیر صعود پرسپولیس به دور بعد هموار شد

مسیر صعود پرسپولیس به دور بعد هموار شد

شب گذشته دو بازی از گروه E رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و طی آن، ابتدا پرسپولیس با نتیجه 1 بر 0 از سد الوحده امارات گذشت و سپس گوا هند که میزبان این گروه محسوب می شود توانست الریان مدعی را با نتیجه 0-0 متوقف کند.

با تساوی الریان مقابل گوا، معادلات این گروه به سود پرسپولیس پیش رت چرا که اکنون نیاز نیست تا پرسپولیس برای پیروزی مقابل الریان در بازی مستقیم به آب و آتش بزند و با کسب یک تساوی و پیروزی در سایر بازیها که آسانتر به نظر می رسند، می تواند به سادگی به عنوان تیم اول این گروه صعودش به مرحله بعد را قطعی کند.

با مشاهده بازیهای روز گذشته به وضوح می توان دریافت که مشکل رطوبت و شرجی که در شهر محل برگزاری بازیها وجود دارد به شدت بر روی عملکرد فنی تیمها تاثیر منفی گذاشته و شاید جدی ترین ریب پرسپولیس در ادامه راه، رطوب بالای شهر گوا و قوای جسمانی بازیکنان این تیم باشد چرا که الوحده و گوا نشان دادند از نظر فنی، چیزی برای ارائه کردند ندارند.

 

اگر الریان گوآ را با نتیجه پرگل شکست داده بود، در آن حالت شرایط صعود پرسپولیس به دور بعد به عنوان تیم اول کمی سخت می شد چرا که تفاضل گل در این گروه احتمالاً تیم اول را مشخص می کرد اما با کسب نتایج روز گذشته تقریباً خیال پرسپولیس از صعود راحت شده است.

 

بازی بعدی پرسپولیس با الریان است که نتیجه این دیدار رودر رو نیز برای پرسپولیس حائز اهمیت است چرا که این دو تیم مدعی صعود از این گروه به عنوان تیم اول هستند و شاید بازی مستقیم با پرسپولیس آخرین شانس الریان برای صعود به عنوان تیم اول از گروه باشد و کادر نی پرسپولیس می بایست با علم به بازی انتحاری احتمالی الریانی ها تغییراتی در تاکتیک خود اعمال نماید چرا که پرسپولیسی ها به خوبی تاکتیک ضدحمله را اجرا می کنند و با توجه به اینکه نیازی به آب و آتش زدن مقابل الریان ندارند می توانند با ضد حمله مقابل این تیم به گل برسند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 15 آوریل 2021 / 10:35 ق.ظ

    به سلامتی سه تن. پرسپولیس. هوادار . وطن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید