کد خبر:10844
پ

مرور چند ادعای مهم رسول پناه از دلالی مربی تا شرخری بازیکن و تخلف فدراسیون فوتبال

مهدی رسول پناه خوب یا بد از سمتش کنار رفت اما پس از افشاگری عمدی یا سهوی که از برخی مسائل پشت پرده انجام داد اکنون این سوال در افکار عمومی مطرح است که چرا نهادهای نظارتی به بررسی صحت و سقم ادعاهای مدیر اسبق پرسپولیس ورود نمی کنند چرا که او به مواردی اشاره […]

مهدی رسول پناه خوب یا بد از سمتش کنار رفت اما پس از افشاگری عمدی یا سهوی که از برخی مسائل پشت پرده انجام داد اکنون این سوال در افکار عمومی مطرح است که چرا نهادهای نظارتی به بررسی صحت و سقم ادعاهای مدیر اسبق پرسپولیس ورود نمی کنند چرا که او به مواردی اشاره کرد که هر یک سرفصل بزرگی در تخلفات زیرپوستی در فوتبال ایران باز می گردد.

 

فدراسیون در ثبت قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس تخلف کرد؟

او در فایل صوتی اول مدعی شد در موضوع شکایت النصر به وکیل پرسپولیس گفته مشکل پرسپولیس نبوده و این مشکل فدراسیون بوده و آیا او باید پاسخگوی خطای وزارت ورزش هم باشد؟

 

شجاع خلیل زاده گفت چکهاتو بده من پاس کنم!

در فایل صوتی دوم که جنجال زیادی نیز به پا کرد، رسول پناه مدعی شد شجاع خلیل زاده تیم را می چرخاند و با بسیاری از بازیکنان تیم درگیر است؛ او به این نکته اشاره کرد که او به حدی باد در سر دارد که حتی رئیس جمهور هم به رسمیت نمی شناسد و به رسول پناه گفته چک هایت را بده تا نقد کند!

 

دخالت یحیی در چیدن افراد در پرسپولیس

رسول پناه در فایل صوتی اولش ضمن گلایه از یحیی گل محمدی که در برخی امور غیرفنی دخالت کرده او را متهم به این موضوع کرد که برای مدیریت باشگاه تعیین تکلیف کرده که چه کسی در چه پستی باشد.

 

دلالی سرمربی در رفتن ربیع خواه

در جنجالی ترین بخش از صحبتهای رسول پناه، او به موضوع رفتن ربیع خواه اشاره کرد که چون پول ایجنتی که همراه با یحیی گل محمدی به پرسپولیس امده را نداده، محکوم به رفتن شد.

 

دیشب دیاباته به من زنگ زد

جالب ترین بخش از صحبتهای رسول پناه در فایل صوتی سوم بود که مدعی شد دیاباته دیشب به او زنگ زد تا با 400 هزار دلار به پرسپولیس بیاوردش!

 

به یحیی گفتم هر کی جای تو هم بود قهرمان می شد

رسول پناه در ادعای جنجالی دیگری مدعی شد در موضوع استعفای یحیی گل محمدی او ناز کرد اما به وی گفته که هر فرد دیگری هم جای او بود، با این تیم قهرمان می شد و پس از این صحبت، او با خواهش از تقاضای استعفای خود بازگشته است.

 

به بشار رسن گفتم 200 هزار دلار بیشتر بهت می دهم

رسول پناه برای نگه داشتن بشار رسن نیز اینطور گفت که او برای حفظ این بازیکن به وی اعلام کرده برای راضی کردنش از نظر مالی علاوه بر افزایش قراردادش، او حاضر است 200 هزار دلار بیشتر به او بپردازد اما بشار رسن قبول نکرده است حال باید دید بشار که راضی به ماندن در پرسپولیس شده با چه مبلغی در نهایت راضی به ماندگاری در این تیم داده است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • هومان 24 اکتبر 2020 / 3:44 ب.ظ

    شما خیلی گوه میخوری ااقای رسول پناه نکبت هستی شما

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید